כל המתעניינים מוזמנים לחקור כיצד שיטות עיסוי טנטרה סקס יכולות לעזור לך לשחרר את העבר ולהתמקד בדיוק במה שאתה רוצה בעתיד.

במאמר זה, אכסה כמה יתרונות רוחניים ופסיכולוגיים של תרגול סקס טנטרה כולל: הגברת המודעות העצמית, קבלה של מה שאנחנו לא אוהבים בעצמנו, הרגשה מוערכת ואהובה על מי שאנחנו באמת. נדון גם בטכניקות ספציפיות כמו עיסוי יוני שנועד לרפא נשים מעומסים שהוטלו על המסלול האנרגטי שלנו לאורך כל החיים, ובכך להמיס את החסימות המיניות הנוכחיות.

אי אפשר להמעיט ביתרונות של תרגול זה - תורות טנטריות נחשבות לאחד המפתחות לחיוניות, שיפור כושר גופני וסיבולת, בריאות במערכות יחסים ואורגזמות מספקות יותר אצל גברים ונשים.

טנטרה היא תרגול רוחני שבו מתרגלים משתמשים בהנאה מינית ובטקסים מורחבים כדי להשיג מצב רוחני. לרוחניות יש הגדרות חופפות רבות אך באופן כללי היא מתייחסת למערכות אמונה המתייחסות לנשמה או לרוח, כמו אלו בדת (למשל הנ ... Читать дальше »

Просмотров: 61 | Добавил: houser_s | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

עיסוי רקמות עמוק הוא מיומנות המשמשת לשחרור מתח שרירים כרוני. המטפלת משתמשת בפרקי האצבעות, במרפקיה ובהרבה לחץ חזק כדי לעסות שרירים שקשה להגיע אליהם. מטרת המטפל היא להביא את השריר קרוב לנקודת שבירה או לכאב על מנת לגשת ולשחרר טראומה בשריר.

העיסוי השוודי חזר כאחד מסוגי העיסויים הפופולריים ביותר בסביבה

מטפלים בעיסוי שוודים משתמשים במשיכות ארוכות ובטכניקות לישה. עיסוי רקמות עמוק לעומת זאת משתמש בטכניקות כמו מתיחות וסטירות כדי לשחרר שרירים, לשחרר התכווצויות שרירים כרוניות ולהגביר את זרימת הדם.

מאמר זה נועד ללמוד לעומק את ההבדל בין רקמות עמוקות לעיסוי שוודי על ידי דיון במה זה אומר עבור המטופל, תגובותיו לשתי צורות העיסוי, דעות המטפל בנושאים ספציפיים הנוגעים לשני סוגי העיסויים הללו והאנטומיה. מבדיל אותם.

השוואת מונטאז' העליונה תעמיד את שני סוגי העיסויים הללו כדי לה ... Читать дальше »

Просмотров: 58 | Добавил: houser_s | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

אני בטוח שאתה רוצה לדעת איך לעשות נכון את ריקוד המרגריטה כדי שתוכל לצבוע את העיר באדום במסיבה הבאה שלך.

להלן קישור לסרטון הדרכה שיראה לכם כיצד מתבצע ריקוד מרגריטה נכון:

[תיקון הטמעת וידאו] https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D/

## סיכום

סדנה זו הייתה מעוררת תובנות ומעוררת השראה, מצפה למפגשים עתידיים. https: ... Читать дальше »

Просмотров: 54 | Добавил: houser_s | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)