04:31
מה ההבדל בין רקמות עמוק לעיסוי שוודי

עיסוי רקמות עמוק הוא מיומנות המשמשת לשחרור מתח שרירים כרוני. המטפלת משתמשת בפרקי האצבעות, במרפקיה ובהרבה לחץ חזק כדי לעסות שרירים שקשה להגיע אליהם. מטרת המטפל היא להביא את השריר קרוב לנקודת שבירה או לכאב על מנת לגשת ולשחרר טראומה בשריר.

העיסוי השוודי חזר כאחד מסוגי העיסויים הפופולריים ביותר בסביבה

מטפלים בעיסוי שוודים משתמשים במשיכות ארוכות ובטכניקות לישה. עיסוי רקמות עמוק לעומת זאת משתמש בטכניקות כמו מתיחות וסטירות כדי לשחרר שרירים, לשחרר התכווצויות שרירים כרוניות ולהגביר את זרימת הדם.

מאמר זה נועד ללמוד לעומק את ההבדל בין רקמות עמוקות לעיסוי שוודי על ידי דיון במה זה אומר עבור המטופל, תגובותיו לשתי צורות העיסוי, דעות המטפל בנושאים ספציפיים הנוגעים לשני סוגי העיסויים הללו והאנטומיה. מבדיל אותם.

השוואת מונטאז' העליונה תעמיד את שני סוגי העיסויים הללו כדי להמחיש טוב יותר את ההבדלים בין כל אחד מהם, כך שהקוראים יוכלו להחליט מה הכי טוב עבורם באמצעות מחקר או ניסויים שכן אחד מאלה עשוי להתאים יותר לאורח החיים שלך מאשר לאחר מסתכם בשיפור כל ההיבטים של חייך אם הקלה בכאב היא גורם. https://israel-lady.co.il/נערות-ליווי-בחיפה/|https://israel-lady.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

מבוא:

היכרות עם כותבי בינה מלאכותית בקופירייטינג, איך לא תחליף אלא עוזרים שניתן להשתמש בהם עוזרים להגדיר רעיון

עיסוי רקמות עמוק מתרכז יותר ברקמות העמוקות יותר של הגוף, בעוד שעיסוי שוודי מתרכז בשרירים השטחיים יותר של הגוף.

לעיסוי הרקמות העמוקות יש דגש רב יותר על רקמות החיבור הבסיסיות של שכבות השרירים ושכבת הפאשיה (רקמת החיבור) סביב המפרקים ואיברי החיבור. הוא משתמש בתנועות איטיות ובראש כדי לפזר מתח במבנים אלה שנמצאים עמוק יותר בשריר או ברקמות החיבור שלך כדי לעזור להפחית כאב כרוני. בפני עצמו, ניתן לנצל סוג זה של עיסוי למטרות שיקום המכוונות לריפוי פציעות.

עיסוי שוודי משתמש בתנועות זרימות ארוכות כדי להמריץ את זרימת הדם על ידי הגברת ההתרחבות והתכווצות סביב סיבי השריר. יחד עם תהליך זה, פעולת שאיבה קצבית משמשת להגברת הגמישות בקרומי הרקמות הרכות התומכות בחלקים שונים בגופך כגון עור, שרירים גדולים ורצועות שיכולים להגדיל את טווח התנועה וטווח התנועה שלהם לאחר שבץ או ניתוח. . זה לא מציב כל כך הרבה ליווי בירושלים

טיפול בעיסוי רקמות עמוק יכול לפעול על ידי הפחתת מתח רקמת השריר ולקצר את מסלול העצבים, בעוד שעיסוי אינטנסיבי של סוויד פועל על ידי גירוי מחזור הדם, מערכת הלימפה ותהליכי הריפוי של הגוף עצמו.

ההבדל בין עיסוי שוודי לעיסוי רקמות עמוק הוא "כוח" החיכוך בו נעשה שימוש. העיסוי השוודי עדין יותר מכיוון שהמתרגל משתמש בתנועות ארוכות וזורמות עם לחץ קל יותר. עיסוי רקמות עמוק, בצד השני של הספקטרום, משתמש בתנועות שפשוף מהירות קדימה ואחורה כדי לייצר מתיחה מעמיקה של שרירים מסוקסים או גורמים לבעיות.

עיסוי שוודי ידוע כאחת מצורות העיסוי הוותיקות ביותר. ההיסטוריה מתחילה בשנות ה-1700. לעומת זאת, רקמות עמוקות זכו לפופולאריות על ידי רופא אמריקאי ב-1939, שהתוודה שלעתים קרובות הוא רושם טיפול זה למטופליו עם כאב כרוני כאמצעי להפחתת מחלותיהם וכאביהם.

תומכי העיסוי השוודי טוענים שהוא מעודד שינוי פיזיולוגי המבוסס על התיאוריה שכל החיים עוקבים אחר דפוסים נוקשים וסדר מתמיד השומר על בריאות, רוח טובה ואורח חיים נעים והוא עושה זאת על ידי הפחתת הלחץ על השרירים עקב זרימתם הארוכה. משיכות. עם זאת, התומכים בעיסוי רקמות עמוק מצהירים כי הוא מאפשר זרימת דם גדולה יותר המקיפה את המעברים המושפעים עקב לחץ ומתיחות המופעלות במקומות מסוימים.

זהו סוג של עיסויים המשמשים לעתים קרובות במהלך טיפול במחלות הנגרמות על ידי מתח שרירי חוזר; במיוחד כאשר המתח הזה יוצר כאב או נזק לאורך זמן מבלי להיות מסוגל להשתחרר במלואו

בהתאם לכך, הרופאים רושמים לחולים כגון תסמונת התעלה הקרפלית

Просмотров: 58 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar