20:32
סקס רובוטים: מושיע או נבלים? תועלת בלתי מובנת של ההמצאה

מַקִיף העולם הופך לטפח יותר ויותר; ועכשיו אנשים יש למעשה, כל צעצועי מין הדרושים. ואת אחד מהם הוא הגדול ביותר רובוט מין, אשר בעתיד הקרוב ישתנה אוהבי אמיתיים. אבל אם זה יהיה שימושי?

התוכן של המאמר

1 מהו בוט דומה 2 יריב השקפת העולם 3 הסיכון הקטן ביותר לאונס והפצה Zheraz? נושא שנוי במחלוקת 4 בעיות בריאותיות

מהו רובוטי דומה

פַּעַם התפקיד של המכונית האולטרה-מודרנית שייכת לבובות מתנפחות.ברכות התחיל לפתח יחסית לא מזמן; ובעוד הם יקרים מאוד. אלה בובות הבעלים של יופי חוצות מרהיב - כי הם מיוצרים על מפעלים, וסערות אקטואלי לא לשלול את הנוער והאטרקטיביות שלהם. ב בוטים יש מחנה משלו של חסידים ואויבים. נציגי הקטגוריה האחרונה מאמינים כי בוטים יכולים להוביל לסטיות (סטיות) במין התנהגות.

בניגוד לפחות איזה סוג של בובות, הבוט הוא הדמיון ביותר של אדם. הוא ניחן במוח מלאכותי. זה יכול להיעשות כדי להזמין, ואז את המודל יהיה תוכנן במיוחד כדי לספק כל צרכים או תשוקה.

תארו לעצמכם את החלומות שלך בישראל קל אם אתה אישה מסוגנן מאוקראינה. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 3,600 $.

ובכלל הם מסוגלים להרוס את הנפש. נערות ליווי בראשון לציון

תפיסת העולם היריב 2

פְּתִיל עוד, היצרנים של הרובוטים לא מאמינים כי הצמות שלהם מסוגלים להביא ללא פגע. למעשה, הבוט יכול אפילו להזהיר את הרע את ההשלכות על בריאות פסיכולוגית מגיע בסוף המין הארוך פְּרִישׁוּת. אחרי הכל, הם מציעים בחורים וגברות הזדמנות לגלם פנטזיות סקסיות יוצא דופן ביותר שלך.

חוקרים מהשירות בריאות המדינה של המכון לג'ור הקדוש בלונדון, אבל, הוא האמין כי כל זה רק ניסיון לקחת את כל מה תָקֵף. תוצאות המחקר המדעי שלהם מצביעות על כך להנחות על התועלת של הרובוטים אין כל בסיס ראיות.

הסיכון הקטן ביותר לאונס והפצה Zheraz? שאלה שנוי במחלוקת

חוקרים Chantal Koks ג'ורג 'וסוזן בואולי קיימו מידע מקיף מידע על בוטים באינטרנט, ודיברתי עם כמה interdisciplinary מקצועי. עד מהרה זה הפך להיות כמובן ספרות מיוחדת את ההשפעה של רובוטים מין על הנפש פשוט לא קיים.

אבל קוקס ג 'ורג' ו בזוווי נגרם ארבעה כיוונים עיקריים, שבו בוטים פוטנציאליים עשויה להיות מועיל:

סקס לא מסוכן - היעדר סיכון של STDs; השפעה פסיכותרפיה על המשתמש של הבוט; האפשרות להשתמש בהמצאות אלה כדי לרפא את האנסים; טרנספורמציה של הנורמות הציבוריות ושינוי במקרה של החברה למין.

להיות תומכים של רובוטים מין, זוג זה של חוקרים משוכנעים: קונה אלה מוצרים, קונים ייתן פחות הפיתוי של כניסה לאקראי אג"ח מיניות או תיירות מין. אבל זה גם צריך לציין את זה אין מחקר מדעי-סטטיסטי עובד לטובת טיעונים רשומים יושב. ולכן, תזות אלה מסוגלים לחלוטין להופיע רק על ידי השפעות רוחב את המראה של הרובוטים, ולא עובדות אמיתיות.

מתנגדים מצגת זו אומרת כי ההשפעה החיובית על הנפש של הרובוטים לא ברור. גם בלתי אפשרי להבטיח כי בוט יכול לשבור, או שהבעלים ישלם את זה לניקוי. אשר לוקח אחריות עבור זיהום חיידקי או פגיעה?

בעיות בריאותיות

עדיין נושא אחד נרחב נרחב הוא האפשרות של שימוש בוטים אנשים הסובלים מאי-פונקציונליות, מוגבלות, שונות מחלות שנרכשו. או אלה, מכוח האירועים, מבולבלים ללא שינוי חצי שותף. למרות הפתרון לרכוש בוט עשוי להיראות הגיוני, ההשלכות של רכישה כזו לא תמיד ברורות. לדוגמה, נוכחות של בוט יכול לחזק את התחושה הקיימת של בדידות וחוסר קרבה. אחרי הכל אין בובה, גם אם יש מוח מלאכותי, אינו מסוגל לענות רגשות הדדיות.

גַם מאוד שנוי במחלוקת כי רובוט סקס יכול להיות "פתרון קל" של המשימה אלימות מוזרה או התנהגות סוטה. אחרי הכל, זה יכול להיות אלה המצאות יהיה רק ​​לחזק את המניעים. ואפילו להוביל התמכרות הדרגתית להתנהגות לא בטוחה.

ו, בסופו של דבר, הדאגה האחרונה היא בשל העובדה כי התמונה ללא רבב של בובות מסוגל להשפיע על תפיסת סטנדרטים של יופי.

פנסים סובייטים ולא נכון של המידע הולידו שיקול דעת שגוי כי ליווי הוא בהכרח משהו, בבושה, זה, אשר צריך לשתוק. רק כמה יחידות מבינות כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

חוסר שיער על עור פורצלן ו הפרופורציות ללא דופי של רובוטים מין עלולה לגרום לעיוות במונחים של אלה ייצוגים שיש להם אדם על השותף שלו ללא דופי.

Просмотров: 621 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar