20:33
מה קונדומים לבחור עבור המין הלא-מסוכנים?

פעילויות מיניות פעילה היא לא רק הזדמנות לצלול לתוך עולם ההנאה, ואת ההזדמנות להתמודד עם מחלות חמורות או הריון מיותר, עם ההשלכות של אשר, אולי זה יהיה צריך להתמודד עם שארית חייך.

התוכן של המאמר

1 אילו היבטים מקדישים את תשומת לבם לקונים בעת רכישת קוֹנדוֹם?

לכן רופאים מומחים לייעץ לא לפצח ציוד מגן ו בחירת אמצעי מניעה בדקדקנות. אבל לקחת בחשבון את העובדה שיש כמות עצומה גדולה מהם, וכל אמצעי אמצעי מניעה רודף מטרה מסוימת, קשה מאוד לבחור מתאים יותר להשעות על זה בחירה משלו.אחרון, אבל לא על ידי משמעות, ההיבט נוגע לחיי המדף, אשר בדרך כלל, נקודות על החבילה. ההקדמה של אמצעי הגנה איחור הוא כרוך השלכות שליליות. על ידי רכישת תשומת מניעה, לשלם כדי אריזת מצב, זה לא אמור להיפגע.

אילו היבטים לשים הלב שלהם לקונים בעת רכישה קוֹנדוֹם?אני

וכולם באים לבחירה אישית: לדוגמה, ילדים שמתחילים רק ללמוד סקס, מעוניינים רק בהיבטים "בידור" (צבעים יוצאי דופן, טעם, הקלה), בעוד שמבוגרים מתאימים לנושא זה בצורה נכונה יותר ולהתמקד באיכות ועל תכונות מגן, השייכים לרצפה - גברים וגברות קונדומים. להלן כל ההיבטים סביר להניח כי יהיה קונדומים אשר הנחיה לבחור טוב יותר.

צבע וטעם

לעתים קרובות, כאשר דברים סקסיים לדעוך, להפסיד דחף ראשוני, ניצוץ, שותפים פשוט הופך משעמם. מכאן ונראה הרצון לשנות את חיי המין. במקרה זה, ססגוני לבוא לעזרתו קונדומים, גם עם טעם שונים.

סקרן! בשווקים, למשל, הפדרציה הרוסית או אוקראינה, בהרחבה כל ממושכת לחלוטין רגיל, רגיל, לא למשוך קונדומים מיוחדים עבור עצמם. לעתים קרובות אלה הם נציגים של ברחבי העולם לזיהוי, אשר קיבלו אמון של צרכנים של מותגים.

אבל מדינות אירופה, שם מין הם הרבה יותר חופשיין למין, שוקלים לקוחות עם הבריאה שלהם. באמצע האנגלית, הצרפתית, הגרמנית, השוויצרית, גם מוצרים אמריקאים, אתה יכול למצוא קונדומים של צורות שונות עבור איברי המין מעוקל מבחינה אנטומטית, רק מעצב, זוהר, אקולוגי, צמחוני, לעיסה ערכות אלסטיות, וכו '.

כמה קבוצות מורכבות מספר קונדומים של צבעים שונים וטעמים, אשר הופך את הפעולה המינית סוג של הלוטו.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, הקונים הם בחורים מוצלחים שרוצים להיראות רווחי בפגישה, הליכה ישירות עם גברת בהירה. הרווחים של זה הוא די די, אז כדי לגמרי למעשה לכסות את עצמם את האובייקטים הדרושים.

ובכן, האריזה נבדלת גם על ידי מקוריות: סוכריות על מקל, קופסאות מיץ, רפידות, סיביות בייסבול - וזה רחוק מסוף הרשימה!

מידע בסיסי על איך לבחור קונדומים מצפה לך במאמר שלנו על ידי הפניה.

הֲקָלָה

גורם זה עשוי לייצג משמעות מהר יותר עבור נשים, אם עבור חבר 'ה. העניין הוא כי הטופס של המניעה מספק תחושות מגרה נוספות. אבל זה לא תמיד לשאת משמעות חיובית.

אנחנו לא צריכים לשכוח כי כל אדם יש מגוון של תכונות אישיות של הגוף, במיוחד זה ביסודו של בריאות אינטימית, הן גבירותי והן בחורים. לכן, זה כך העובדה כי אחד נותן הנאה, השותף שלו הוא שותף על ההפך יביא אי נוחות. באופן טבעי, אי אפשר לומר בדיוק כמה נוח יהיה הקונדום השני, עד אז אתה מנסה את זה. עם זאת, היבט זה שווה תשלום זהיר. וגברים לא ימנעו האזנה לרצון השותף.

חוֹמֶר

זה מה שיש להפריע על ידי שני השותפים, אם אנחנו מדברים על מה קונדומים לבחור. העובדה היא כי יצרנים מודרניים להשתמש חומרים כגון לטקס, המעי של כבש (טבעי) ו פוליאוריתן עם polyisopene (סינתטי).

לכל חומר יש יתרונות וחסרונות. לדוגמה, לטקס הוא נוח, אבל זה מסוגל לעתים קרובות לקרוא תגובות אלרגיות בגברות, ואת המעי המעי הוא פחות מוחשי, נותן את הערבות הגבוהה ביותר של הגנה מפני הריון מיותר, אבל לא מסוגל לחלוטין להגן על מחלות המועברות מינית. בתורו, חומרים סינתטיים מספקים את ההגנה הטובה ביותר, מתיחה אלרגיות, ואת ההתנגדות הגבוהה ביותר לגורמים חיצוניים מספק חיי מדף ארוכים יותר, אבל עם כל זה קונדומים כאלה יש נטייה scalin. נערות ליווי במרכז

גודל

כמה צרכנים לא להקצות ערך מיוחד לגודל של קונדום, מאוד לשווא. תארו לעצמכם שרכשת סוודר למספר גדלים יותר משלך, ובשבילך יש לנו נקמה שרוולים של הרצפות, ומחוצה לה נראה עטוף בשקית, שבה הוא מבולבל. או להיפך, תן לזה להיות חולצת טריקו בגודל נמוך, אשר ספינות בשבילך, צוואר לא.ד '., כי לא רק מביך, וזה מונע את זרימת הדם.

זה שווה לקרוא כי הקונדום צריך גם להתאים לגודל של הגוף? זה יעזור למנוע בעיות מיותרות כאשר נעשה שימוש. באופן טבעי, במקרה זה קשה לבחור מוצר בהסכמה מוחלטת עם תכונות אנטומיות אישיות, כי השוק מספק רק ארבעה גדלים סטנדרטיים של הגנה. בנוסף, אדם, כדי לא לנחש, כדאי לדעת בגדלים שלך. אבל זה לא צריך להתאים אישית את הגורם הזה.

טווח צוֹק

לעתים קרובות מזל רע כזה מופיע עם קונדומים, כי השוק הוא רק זריקה על ידי אותם, מציע את המוצר השונים ביותר. בנוסף, קונדומים הם הפופולריים ביותר ואת המוצר הגנה אינטימי אינטימי.

שאיפות אישיות בישראל הן פשוטות, אם אתה אשה מענגת מהפדרציה הרוסית. עבודה בישראל מותרה בפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר לקבל מ 3200 $.

אז, הקונה הוא השאלה של איזה קונדומים לבחור אילו קונדומים הם, מה לשלוח תשומת לב?כך, זה היה נראה, מוצר מרווח, כמו קונדום, יש קרקע המונית לשחק תפקיד חשוב עבור הקונה העתידי. המלצה נוספת - לא לקנות קונדומים ב- hypermarket. עדיף לקבל נוחות בבית מרקחת - הם מסתכלים על תאריך התפוגה שלהם, לספק את מצב אחסון טמפרטורה מדכא. זה גם ביסודו לא רק כדי לבחור קונדום באיכות גבוהה, וזה נכון ללבוש את זה.

יש השקפת עולם כי מעת לעת הקדמה של אמצעי מניעה יכול להוביל את התוצאות הגרועות ביותר מאשר סירוב מלא שלהם. במידה מסוימת זה נכון. אתה תהיה מסוגל לגמרי לרכוש באיכות נמוכה או פגומה מוצר. בנוסף, שום דבר לא יכול להבטיח 100% הגנה. אבל כדי לפצח אמצעי מניעה ובריאותם הוא גם לא המועמד הטוב ביותר. הזהר, בחירת מוצר, ולא להתחתן עם התכונות של הגוף שלך. לכן הדרך שבה אתה יכול להגדיל מאוד את החיים האינטימיים שלך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

בחירת קונדום - משימה אחראית. עכשיו ישנם מוצרים של מותגים שונים בשוק אמצעי מניעה - לתת עדיפות לאחד האהובים ונבדקים. על תאריך התפוגה הנפוץ מעיד כמו כן, ריח הפוך וחוסר סיכה המוצר וגמישות.זכור כי אחסון שגוי של הקונדום יכול להביא את פקיעת חיי המדף שלה!ניתוח מפורט של קונדום לשימוש חוזר, כאפשרות של הגנה במאמר שלנו. תלוי במיוחד במידת ההגנה. אל תמהר, אפילו בחלודה של תשוקה. זה עלול להוביל לעובדה כי ברגע החשוב ביותר אמצעי מניעה יהיה שבור או להתנפח.

Просмотров: 93 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar