08:47
למה אני מקבל אורגזמה רק מאוננות? איך, כדי להיפתר על ידי עושה?

ישנם סוגים רבים של אורגזמה, אבל הנרתיק מתייחס לאפשרות הטובה ביותר עבור הגברת, אם כי קשה יותר להשיג את זה. כמה נשים בכלל מעולם לא חוותה אורגזמה נרתיקי בחיים שלהם ומחקרים מודרניים מתפללים, שהוא 70% ביותר.

התוכן של המאמר

1 למה הנאה הנרתיק בשבילך? 2 להילחם ולהביס את האירוע

יש אפילו השקפת עולם כי האורגזמה הנרתיק לא קיים וההנאה של הגברת מקבלת מן הגירוי, כפי שכולם יודעים, את קצות העצבים של הדגדגן, אשר, אם יש לי מזל לדבר, לעבור קרוב למדי מהחזית קיר הנרתיק (הנקודה האומללה של ג'י). אני באמת רוצה להדגיש כי הדגדגן סוף סוף נראה כזה קרחון, שבו רק העליון גלוי.

תיאוריה זו עדיין לא הוכחה, אבל כפי שהוזכר לעיל, הרוב אינו זמין אורגזמה רק ממין ללא גירוי של הדגדגן. זה לא סוד העובדה כי זה כמעט כמעט כל הנשים באופן עקרוני יכול להגיע לאורגזמה רק במהלך אוננות, ואת המין הרגיל של פיצוץ כזה של הנאה לא סוף סוף סיבה. ומישהו הסתובב אפילו פחות, והם לא יודעים איזה אורגזמה.

היכולת להשיג שיא של התצורות הורמונליות נמוכות יותר בגוף, קשיים גינקולוגיים (כולל מין חולה), פגמים גירוי, תרופות מסוימות (למשל, תרופות נוגדות דיכאון), תסיסה וזימה, עישון, אלכוהול, סמים, לא הרשעה לעצמם, קשיים במערכות יחסים, מתח, נרתיק יבש.

למה הנאה הנרתיק בשבילך?אני

באופן טבעי, רגשות חיוביים אינם מוסיפים דומים. אתה יכול להתחיל לחשוב על הנזק שלך, בסופו של דבר, הרוח את עצמך, למה לעשות את זה רק נורא, שכן מדינה דומה בהחלט לא לקדם הנאה. מה הסיבה כמה מאיתנו כל הזמן אומר כי השותף אינו מסוגל להביא אותך לאורגזמה, ואתה עצמך להתמודד עם זה?

אולי אתה פשוט חל על אלה 70% עבור איזה אורגזמה נרתיקי אינו זמין.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. זה יסודי לבחור איסקמנטל, אשר תדגיש את המעמד ויאוסף חברה יפה.

להתרגז על זה לא רק שווה. בסופו של דבר, זה לא אומר, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, את האפשרות השלמה של זכות הנאה. אתה רק צריך למצוא שיטה מתאימה; אתה מאוד מודאג במהלך סקס אתה לא יכול להירגע. כאשר אתה לבד עם עצמך, זה לא הגיוני להיות במיוחד. אתה מכיר את עצמך ואת החסרונות שלנו, לגנות את הקפל עודף על בטן לא (אולי יהיה מישהו, אבל יש צורך ללמוד כדי לעורר את עצמך). אבל אם עם השותף שלהם, עדיין אין אמון מספיק, אז המחשבות לא יהיו בכלל, אבל על מה בדיוק, בסופו של דבר, ישקף גבר. האם אתה די יפה, ידעתי איך לראות אם ההתנהגות שלך לא תיראה במהלך יחסי מין? אם כל זה ישתתף, לבסוף, יסתובב בראש שלך, המקומות של אורגזמה שם פשוט לא נשאר; האיש הוא לא, בסופו של דבר, יודע כמה לספק לך תענוג בשבילך. לא, זה בכלל לא בראש כי הוא חסר ניסיון ולא יעיל. למרות אפשרות זו היא גם לא שווה את זה, סוף סוף הנחה. לא עבור כל אחד לא סוד הוא שאתה לא אבוד בנחש, אשר נחוץ במיוחד כדי לעשות את זה נחמד. אתה כבר יודע את זה, כי כבר ניסיתי אפשרויות שונות ועכשיו, בלי לאבד זמן, אתה יכול להביא את עצמנו לאורגזמה. האיש קשה מאוד, ללא עזרתך, לקבל את כל הידע הזה.

אנחנו נלחמים ומביסים את האירוע

אבל אם עדיין החלטתם ללכת מראש לגורל ולחוות אורגזמה בנרתיק, במילים אחרות, כמה עצות תענוג על זה.

להירגע ולהכין את המוח שלך. העצה לכאורה ברורה, אבל לעתים קרובות, זה משחק יותר. לעתים קרובות כל הקשיים במיוחד בראש. אין ספק, ראוי להזכיר את מה שלא שווה לשתות, זה עשוי, בסופו של דבר, לגרום לתוצאה הפוכה, שכן הוא מוריד רגישות והוא יכול להוביל כמות מספקת של חומר סיכה. בדרך זו, אתה יכול לדבר עם השותף שלך, להסתכל יחד משהו מרתק (ולא בכלל לא מסוגל פורנו), להאזין למוסיקה; אַקדָם. הגוף שלך בשאלות של הנאה עובד מעט לא בגלל הזכר. הגוף שלך צריך יותר זמן כדי להשיג אורגזמה, כי הקדמה מחויבת להמשיך די הרבה זמן. לא לספור, למעשה, את המטרה הפיזית ליזום שותף ולהשיג את השחרור, כפי שהיינו מדברים, כמות מספקת של חומר סיכה על איך אנחנו מביעים, סקס נוח, ההקדמה משחקת תפקיד חושי חשוב, מאז סוף סוף מתכונן סקס לא רק הגוף, כן והמוח; לתקשר עם שותף. יש צורך לומר כי האורגזמה לא תהיה סוף סוף. זה כמה באים לידי ביטוי, הרגע המרכזי בכמה אנשים חושבים שכל הכבד. זה הכרחי, באופן כללי, לדבר את ההעדפות של השותף שלה ולהפגין מה בדיוק ההנאה הגדולה ביותר מועברת. זה גם צורה לענייני אמון, אשר, בתורו, יעזור ללמוד להרגיע את עצמך עם כל החסרונות. כמו כן ניתן גם לעזור לך להרגיש בטוחים וכן לדבר עם כמה ניסויים במיטה. להיות חסר משמעות כמו רובנו התרגלו לבזבז אנוכי במין ולדבר ישירות שאתה צריך. בהנאה אחרת, אתה לא יכול לחכות באופן כללי; שילוב צבירה נרתיקית וגזית. לחשבון, כרגע יש מספר בלתי מוגבל של צעצועים לכך; אגב, על צעצועים, להחיל אותם בהחלט. אופציות כרגע, מוויברטורים לממריצים ואקום; הניסוי עם תנוחות. אתה יודע כי יש צורך למצוא בדיוק את זה שיספק את המקסימום של הנאה יאפשר לו לומר להתגרות עם כל זה הדגדגן ואת נקודת ג'יג. יותר מאשר די טוב בעניין זה, כל האפשרויות עבור "האיש מאחורי" עמדה, את התנוחה של הרוכב, גם אם אתה תהיה, התחיל לשבת אצל גברים על הברכיים; החל טכניקות אוננות שונות. מתוך שביעות רצון עצמית, אין צורך להרחיב, להיפך, הוא כיבוש שימושי מאוד והם יכולים אפילו להיות מעורבים בנוכחות שותף. זה גם מושלם מסייע להירגע ולהתקין, כפי שכולם יודעים ביטחון. אבל הגוף מתרגל איך אנחנו כל הזמן מדברים, אחד אותו, אתה יכול להכריז, טכניקה שגרתית. זה יכול לקבוע כמה מאיתנו כל הזמן אומר יחסים מסוימים במוח שלך ולהגיע אורגזמה לשיטה אחרת לא יעבוד. כדי לשבור את זה "מעגל מרושע" אתה צריך לנסות כמה באים לידי ביטוי, שיטות שונות של יתרונות של הנאה. ואכן, הגוף זקוק לקדמה, אחרי הכל, להרגיל כי אורגזמה זה יכול להשיג לא רק את השיטה שאליה הוא משמש; Lubrikant. ניתן גם להמעיט לבסוף גורם זה. סיכה מספק מין נוח. ואולי אפילו לא צריך לדבר על העובדה כי שניהם, אם רובנו התרגלו לדבר, חומר סיכה טבעי שלך, מכל סיבה שהיא, לא מספיק, אז אין שום דבר מביש להשתמש ברכישת lubrent; לקבל orgoz לפני סקס. כמה נשים לציין כי הם מסוגלים להשיג, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, אורגזמה נרתיק, אם לפני, אני כבר נהנה. תארו לעצמכם עובדה אחת שהיא מחוברת להתפתחות הורמונים, עירור או הרפיה של הגוף אינה מובנת, אך נסה מול סקס נרתיקי, לבסוף, כדי למסור זה את זה עם הידיים שלו או לבחור עם האיש שלך מישהו, כמו שלך כולם יודעים, סקס אוראלי. בכל זאת, התנוחה "69" לא היתה לשווא הפכה מפורסמת; מהירות וקצב. אין צורך לשים את זה בעדינות, לנסות להעתיק את מה שמוצג בפורנו. זה לא סוד לכל מי שאתה תמיד יכול למצוא איך אנחנו כל הזמן מדברים, שלך, קצב מתאים יותר. או לשנות אותו כיצד להתבטא להיות איטי להאט;

וזכור את הראשי: תענוג סקסי יכול להיות כמו רובנו התרגלו לדבר אחרת. זה לא סוף סוף מודאג לגבי חוסר האפשרות של זכות של אורגזמה נרתיקית, תן את התרבות ההמונית מראה כי זוהי הנורמה על איך אנחנו מביעים, יחסי מין. אחרי הכל, זה רחוק לא כל כך. כמעט כמעט כל הנשים בכלל אינה זמינה לכל אורגזמה.

סקס לא מסתיים ללא הרף עם אורגזמה, והאורגזמה לא אומרת כל הזמן כי המין היה יפה. ייתכן כי כדי ללמוד לחיות בדה איתך, לתפוס את עצמך ואת הגוף שלך, לפתור את הקשיים הנפשיים שלך ואת הקשיים במערכות יחסים. מישהו קטן יודע שהמין הוא לא כל כך לדבר יהיה להאט להיראות.

ויקטוריה פומין דירות דיסקרטיות בחיפה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. אני צריך להדגיש את העובדה שאתה יכול לפתור קשיים איך אנחנו רגילים לדבר, החיים סקסי.

כדי לקבל אורגזמה לא רק מאוננות, וממין, אתה צריך לעשות שפע בתהליך של גירוי של אזורי ארוגני. כמעט כל הבנות לא יסתיים בתהליך של קואיטוס, כי הם חייבים "להשלים את המקרה" עם הידיים שלהם - כל כך משעמם ומבריק גירוי של הדגדגן.

התקשות סובייטיות וחוסר חוק של מידע זרוע מסקנה כוזבת כי ליווי הוא משהו מביש, זה מה שצריך לשתוק. עכשיו היחידות המעטות מבינות כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אבל על הגוף יש הרבה אזורים ארוגניים אחרים! בנוסף, כמעט כל הבנות חטא סימולציה הנאה במהלך יחסי מין. זה בלתי אפשרי באופן מוחלט לעשות את זה - אתה צריך להגיד שותף, אם הוא עושה משהו לא בסדר, ולהפגין לו איך להביא אותך לשיא של הנאה. תאמינו, זה קל יותר מכפי שזה נראה!

Просмотров: 100 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar