08:27
ידני עבור דגם אינטרנט: כיצד ליצור תמונה של Geisha?

מדוע שידורים מתוחכמים במגרשי המשחקים? ישנן מספר סיבות לכך. ראשית, תחרות גבוהה בתחום זה מעודד בנות להפוך את האסטרים שלהם יותר מעניין ויוצא דופן לאסוף כמו הצופים רבים ככל האפשר. שנית, ביצוע שידורים thematic ניתן לאסוף יותר סמנים Membors עם התמכרויות ספציפיות. שלישית, מגוון של אתר יאפשר לשמור על הקהל.

משחק תפקידים - אחד מהכיוונים הפופולריים ביותר בדוגמת האינטרנט. יש מאות תמונות שבהן הילדה יכולה לנהל שידורים. יש הרבה ספציפי למדי, למשל, הגיבורות של סרטים או כוכבי קולנוע, אז זה רק אוהב את המעגל הצר של הצופים. כדי למשוך חברים נוספים, אתה יכול לבחור תמונות כמו גברים רבים. לדוגמה - Geisha. אסיה תמיד אהבה נציגי מין חזק. ובאופן כללי, הוא אחד הפנטזיות הארוטיות ביותר פופולרי.

מה המודל מצלמת יכול לנסות על התמונה של Geisha

איך גיישה צריכה לחשוב? זהו יפני מיניאטורי עם שיער כהה. צעיר ויפה. אם אתה מאוד גבוה או אתה בעל מאושר של צורות עבותות, תצטרך להרים תמונה אחרת. בלונדיניות או אדום יכול לנסות על פאה, אם כי, Geisha עם צבע שיער יוצא דופן גם יוצגו די חמוד. אתה יכול לעבור קצת מן הקאנון ולקחת פאה מתחת לצבע של קימונו - ורוד, בלוק, סגול ו t.ד '. זה יהיה גם נראה די מרהיב וסקסי.

זה לא יהיה קל לטרוח בתפקיד זה, אם בחיים אתה לא נבדל על ידי הנשיות, כמו גם רך ולהפסיק מזג. Geisha שונה בתנועות חלקות, הם מדברים בשקט מאוד, וכל המין שלהם להפגין צניעות והגינות. שקול את הרגעים האלה כאשר אתה מתכונן לשדר.

תכונות לשידור: נוף, אביזרים וחליפה

יש להבין כי השידור באתר האינטרנט אינו תחרות של cosplayers. תלבושת קנונית Gaysh קשה להתקשר סקסי, כפי שהוא סגור למדי. לכן, במקום קימונו מסורתי, עדיף לבחור חלוק רחצה משי קצר עם הדפסה נושאית וחגורה רחבה. השילוב המצליח ביותר של צבעים: אדום ולבן, ורוד ואפור, כחול ואפור, שחור וכתום.

אם יש רצון, אתה יכול ללכת על האוויר ובתלבושת המסורתית של גיישה, אבל אז אתה צריך לארגן מופע עם להתפשט כדי להפוך את הזיכרון מעניין יותר. אחרת, כל הרעיון הזה הוא פשוט נטול משמעות.

אל תעמוד על הנוף. יפן מעדיף באופן מסורתי מינימליזם. אתה יכול להוסיף מסך קלאסי, משהו במבוק וכריות עם הדפסים נושאיים או הירוגליפים. זה יהיה מספיק.

אתה יכול לגוון את ההצגות באמצעות תכונה מעניינת אחת - מלצר. אתה יכול לבחור אביזר קטן ולהשתמש בו ריקוד. מאוורר נייר גדול יכול להיות מיושם כמסך אם אתה הולך בבקשה משתמשים סטריפטיז. יש שבב יוצא דופן אחד: אם אתה שם מקור אור ממש מאחורי המאוורר, אז אפקט מעניין יהיה. במהלך השידור, צללית של הגוף שלך מוסתר על ידי מאוורר יראה. זה נראה מאוד סקסי ומרתק.

הדקויות של החלת איפור

על מנת שדמותו של גיישה הושלמה, אתה צריך ליצור איפור מתאים. כדי לעשות זאת, תצטרך: נערות ליווי בחיפה

  • לבן או מקסימלי אבקה או קרם טון. הטוב ביותר להשתמש איפור תיאטרלי.
  • עפרונות עיניים וצבעים אדומים. אתה יכול לבחור אייליינר נוזלי.
  • עיפרון שפתיים אדומה.
  • צללית צל באלמוגים או גוונים סגולים.
  • אליי שפתון, יותר מאט.
  • מסקרה שחורה.
  • יש ליישם את הבסיס הטונאלי על כל הפנים, כולל שפתיים, עיניים ואפילו גבות. החצים צריכים לצייר זמן רב ככל האפשר ושומן. גבות צריך גם להיות חלקה לחלוטין ברור, שחור. צללים אתה יכול לבקש לטעמך. כדי להמציא באופן מושלם את השפתיים הטובה ביותר להשתמש מברשות, אז זה מתברר עוד יותר. אל תשכח לנצל את תפס האיפור, אחרת הקיצורים יהיה במהירות, וזה יהיה מאוד קשה לתקן את זה, תצטרך להגיש בקשה.

    הפך לגיאישה היא פשוטה לחלוטין, ואתה יכול לעשות את זה הגון. אם אתה לא יודע איך לגוון את האסטרים ואיך לרצות את הקהל, להתחיל עם תמונה פשוטה, אבל מרהיב.

    Просмотров: 82 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar