08:50
המבוגר יותר, כך מעניין יותר: איך מין קשור לגיל

בדרך כלל אנשים זקנים המקיפים את עצמם עם נערות צעירות. אצל גברים, זה גורם תחושה של זעם וקנאה פרנק. נשים מסתכלות על זה המחזה הוא פשוט לא נעים. ויל- ילדות חדות מזדהות עם אלה, אשר מלווה את "Papika" עשיר, אשר מזמן אבוד סקס מוֹשֵׁך.

התוכן של המאמר

1 מה היה הניסוי 2 סיבות לשיפורים

אבל דעה כזו אינה מוצדקת לחלוטין. וזה סביר כי הרצון של הזקן להקיף את עצמם עם גבירות צעירות יש רציניים בָּסִיס. לדברי פרופסורים, מירי פורבס ורוברט קרוגר מהאוניברסיטה מינסוטה (ארה"ב), כמו גם פרופסור ניקולס איטון מאוניברסיטת סטוני ברוק, חיי המין של אדם משתפר בחייו.

מה היה הניסוי שאני

בחקר המדענים השתתפו למעלה מ -6,000 איש גיל 20 עד 93 שנים. הנושאים נאלצו להגיש לחוקרים במשך כל 18 השנים.

אסקרטטים מוכנים לחלום עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ואבניים. עם זאת, זה עכשיו לא הצדדים החיוביים היחידים בעת עבודה.

התברר כי לאורך השנים יש מספר המפגשים יחסי מין באמת ירידה. אבל אי אפשר לומר את אותו הדבר על האיכות - מתברר כי הקסם של כל מערכת גדל לאורך השנים. זקנים לא היו מתנודדים איך לנער את פרקי מפרקי! דירות דיסקרטיות

זה מה שרוברט אומר על זה: "אין שום דבר לא מפתיע. אחרי הכל, רוב הנוער אינו שם לב במיוחד טכניקת סקס. כמה בני נוער מוכנים יחסי מין כמעט בשירותים מועדון לילה. אבל אותו הדבר לא ניתן לומר על אנשים בגילאים. הם נוטים לטפל בתהליך כולו עם דומה לתהליך כולו: השתמש צעצועי מין, לשרוף נרות ולכלול מוסיקה, לא לפזר סוגים שונים של אנאלי סקס, שינוי עמדות. לכן, אין זה מפתיע כי אנשים בגיל יכול זה הרבה יותר חזק מאשר הנוער ".

"עם הגיל, אנו צוברים הרבה יותר ניסיון בכל תחומי החיים. והאזור המיני אינו יוצא מן הכלל, "מדגיש מירי פורבס. "אגב, זה חל באותה מידה לגברים ולנשים.

כל אחד מהם שמע כנראה כי הנקודה הגבוהה ביותר של המיניות בנשים מתרחשת 30-33 שנים. ומנקודה זו, המעורבות במין נמשכת זמן רב מספיק - על פי אומדנים שונים, עד 50-60 שנים, ואף יותר מבוגרים. אבל אתה צריך לקחת בחשבון שהוא נוגע לאיכות הקרבה. באשר לכמות, זה בהחלט, עם הגיל, זה יורד - אנשים בגרות מאוחר הם קיימים יחסי מין הרבה פחות מאשר אנשים צעירים ".

גורם לשיפורים 2

החוקרים מאמינים כי שיפור איכות חיי המין, בנוסף לצבור ניסיון, רגשות חזקים למדי תורמים לאירועים שונים. בבגרות, קצת יותר אחריות טמונה קצת יותר אחריות, אשר באופן בלתי נמנע גורם למתח, חרדה. או להיפך, חוויות חיוביות חזקות - תענוג, אופוריה.

לדוגמה, גבר מבוגר לאחר פרידה עם אשתו בונינג עשוי לחוות תענוג ואושר. "אני כמו כלא, ומין כל כך קסום, כמו עם פילגש חדשה, לא היה לי לפני זמן רב", הוא אומר.

כמו כן, מירי מדגישה: "כדאי לזכור כי מספר השיחות על סקס עם הגיל הוא גם נהיה יותר. בשנים הצעירות, רבים הם ביישנים להעלות נושאים כאלה.

עם זאת, עם רכישת בגרות אישית, אנשים להיות כל נועזים ופרנק.

למלא את החלומות שלך בישראל הוא קל אם אתה ילדה ארוטית מ בלארוס. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2,200 יורו.

זה לא יכול אלא לעורר. לכן, שיפור איכות המין הוא תוצאה טבעית של היווצרות אישיות לאורך כל החיים ".

Просмотров: 89 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar