13:32
האם ריקודי בטן לגברים

ריקודי בטן הוא ריקוד שמקורו במצרים ובאופן מסורתי בוצע על ידי נשים. אבל עכשיו, יותר ויותר גברים לוקחים את האמנות.

בפעם הראשונה שראיתי גבר רוקד בטן, נדהמתי. מה היה לו לעשות עם זה?

אבל אז הבנתי שיש לו אותה תשוקה לזה כמו לכל אישה לריקודי בטן. הייתה לו אותה מסירות לשכלל את המהלכים שלו כמו לכל אישה.

התרשמתי מכמה שהוא ידע על ההיסטוריה של ריקודי הבטן, ועל המשמעות התרבותית שלו לא רק במצרים אלא ברחבי העולם.

גיליתי שיש הרבה רקדנים גברים שמתמחים ללמד גברים אחרים איך לרקוד בטן - כמוהו! דירה דיסקרטית בתל אביב

ריקודי בטן הוא צורת ריקוד שתורגל על ידי גברים ונשים כאחד במשך מאות שנים. לעתים קרובות עולה השאלה האם ראוי או לא מתאים לגברים להשתתף בצורת ריקוד זו. ישנן סיבות רבות לכך שריקודי בטן עשויים להיות לא מתאימים לגברים, אך התשובה לשאלה היא בסופו של דבר בידי הגבר האישי עצמו.

הרעיון מאחורי ריקודי בטן הוא שזה יכול להיות דרך לחקור את הנשיות של האדם מבלי להתאים את עצמם לנורמות המגדר. מסיבה זו, אנשים מסוימים עשויים להרגיש שזו לא תהיה פעילות מתאימה לגבר, כי הם לא ירגישו בנוח לחקור את הצד הנשי שלהם בסביבה כזו. אמונה זו עשויה לנבוע גם מהרעיון שגברים צריכים לעשות מה שנשים עושות רק אם הם הומואים או טרנסג'נדרים. עם זאת, ישנן סיבות אחרות לכך שחלק מהאנשים מאמינים שלא יתאים לגבר לקחת חלק בפעילות זו.

יש אנשים המאמינים שכפעילות גופנית, ריקודי בטן עשויים שלא להיות מועילים לגברים

לריקודי בטן יש היסטוריה ארוכה במזרח התיכון ובאפריקה. זה ידוע גם בשם רקס שרקי או רקס אל-בלד.

הריקוד מתבצע בדרך כלל על ידי אישה סולו, או על ידי אישה בליווי רקדן אחד או יותר, שעשויים להיות זכר או נקבה. המוזיקה והריקוד הם איטיים וחושניים, בדרך כלל מערבים תנועות של הירכיים בתבנית שמונה שנקראת "הפלה" (או "ריקוד שבעת הרעלות").

ריקודי בטן זה לא רק לנשים. גם גברים יכולים לרקוד בטן!

ריקודי בטן היא צורת ריקוד שמקורה במצרים. היא מבוצעת על ידי אישה שמניעה את ירכיה ופלג גופה בקצב המוזיקה. כיום, ריקודי בטן התפתחו לצורת אמנות שגברים ונשים יכולים ליהנות ממנה.

סוג זה של ריקוד בוצע באופן מסורתי כדי לבדר גברים במהלך מפגשים חברתיים, אך כעת הוא הפך לפופולרי כצורת פעילות גופנית עבור נשים עם שרירי בטן חזקים ושרירי ליבה חזקים.

אנשים רבים מניחים בטעות שסוג זה של ריקוד מיועד לנשים בלבד מכיוון שהוא כולל אותן מניעות את הירכיים בצורה חושנית. במציאות, ריקודי בטן יכולים להיעשות על ידי כל מי שרוצה ליהנות מצורת אמנות זו, כל עוד יש לו את הכישורים והידע הדרושים לגביה.

ריקודי בטן זה לא רק לנשים. זו יכולה להיות דרך מצוינת לרדת במשקל, להישאר בכושר ולהנות.

ריקודי בטן זה לא רק לנשים. זו יכולה להיות דרך מצוינת לרדת במשקל, להישאר בכושר ולהנות. גברים שרוצים ללמוד ריקודי בטן צריכים להתחיל בקטן ולעלות את דרכם בהדרגה כדי שלא יפצעו את עצמם במהלכים מתקדמים יותר מוקדם מדי.

ריקודי בטן זה לא רק לנשים. גברים יכולים גם ליהנות מהיתרונות של ריקודי בטן. יש כמה סיבות מדוע גברים צריכים לנסות ריקודי בטן.

1) ריקודי בטן הוא אימון קרדיווסקולרי נהדר שיעזור לך לשפר את הסיבולת והיכולת שלך.

2) ריקודי בטן יעזור לך לחזק את שרירי הליבה שלך ולשפר את היציבה שלך שיעזור עם כאבי גב, כאבי גב תחתון וכאבי סיאטיקה.

3) ריקודי בטן יכולים גם לשפר את שיווי המשקל והקואורדינציה שלך, מה שיכול לסייע במניעת נפילות בעתיד וכן נפילות במהלך ההריון או לאחר הניתוח.

4) זה עוזר לניהול משקל מכיוון שהוא שורף קלוריות במהירות ועוזר להפחית את רמות הלחץ שעלולות להוביל לאכילת יתר או אכילת מזונות לא בריאים כאשר אנו במתח

Просмотров: 50 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar