08:47
האם ניתן לשלם סקס למתנה או שזה לא מוסרי?

אם אתה חושב מעת לעת על: "ואם יש לי לילה חם עכשיו?"- אחרי שהמתנה היקרה קיבלה, קרא בדחיפות את המאמר להלן. אנו ננתח את השאלה הזאת מיד מכמה צדדים.

התוכן של המאמר

1 זנות או תודה רגילה? 2 אילו פסיכולוגים אומרים? 3 כיצד להגיב על ההווה? 4 אם מתנה נותן בחור / בן זוג

זנות או הכרת תודה רגילה?אני

התחל שיחה עומדת עם זנות הגדרה. אם קצר, זה - מתן שירותי מיניים תמורת תשלום. ואין נקודה ברורה על כסף.

תשלום עבור שירותי מין יכול להיות כל. בצורה של תכשיטים, מכוניות, בגדים יקרים, טלפונים ומתנות אחרות. ולפעמים אפילו מזון או פריטים הבית הנחוצים ביותר.

כמובן, יחסים כאלה בעולם המודרני נקראים אחרת. נערות הופיעו:

תוֹכֶן; פילגשים רשמיים; אסקלוגיות; פִּילֶגֶשׁ; מציאת חסות.

שמות יכולים לזכור כאן הרבה. אבל הנקודה אינה משתנה.

האישה מספקת שירותי מין בתמורה לתשלום מסוגים שונים. על כבוד, תשוקה הדדית, רגשות, נאומים כאן בדרך כלל לא הולכים. או אהדה, התרגשות, תשוקה קיימת רק מצד אחד. כמובן, - עם תשלום.

מוצרי מין עבור המתנה שהתקבלו קשה לשקול כתודה רגילה. אחרי הכל, על ידי ההיגיון הזה אתה יכול לענות אינטימי אפילו לטפל אריחי שוקולד / קיבל גלויה. או שיש מחיר מיוחד של מתנה, לאחר אשר משחקים מיניים צריך ללכת למהלך כמו הכרת תודה? דירות דיסקרטיות בצפון

אילו פסיכולוגים אומרים?2

אם אתה מרגיש מחויב מתנות מאדם וחושב אפילו להציע לו סקס עבור טבעת יהלום, אז זה בהחלט הוא על בעיות עם הערכה עצמית. נראה לך שאתה בעצמך שלנו מגיע את ההווה בעל ערך, אשר בהחלט לשלם על זה "היקר ביותר".

ואת העבודה בנאל על שלהם לשמור על עצמך כאן לא יכול לעשות. הצהרות חיוביות והכרה יומית באהבה אתה לא סביר לעזור לך.

צריך עבודה מקיפה יותר על עצמך. אתה תהיה חייב:

לחפור בילדות ולהבין איפה הערכה עצמית נמוכה קורה, שביעות רצון עצמית והרשעה שאתה צריך לשלם על הכל טוב.

עמידות ופגמים סובייטים עוררו מסקנה שגויה כי ליווי הוא משהו היום, מביש, נתון, על העובדה הזאת צריך להיות שותק. אבל כאן יש ליחידות מידע כי ליווי השירות בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

אולי התיק בחוסר תשומת לב מהורים מילדות מוקדמת. חוסר היכולת לזהות אותם עם הערך שלך, תכונה, ייחודיות; למצוא את הדרך לעצמך. להבין מה אתה באמת רוצה לחפש מה האינטרסים שלך ותכונות ייחודיות יש לך. תמיכה פלאש על עצמך; למד לבנות גבולות, לא ברור להראות איך אתה מעריך את עצמך ואת הכבוד. אז האיש ראה מיד כי אתה לא צריך לנסות להשיג את הרצוי בעזרת מתנות, לא משנה כמה הם צריכים להיות. ואפילו יותר - נסו לגרום לך לתחושה שאתה צריך לעשות משהו; סגור את הגירעון שלך. כולל פיננסי, פסיכולוגי. ולהתחיל לשדר את תחושת ההיענות מסביב. מתנות במקרה זה תינתן לך בכלל עם הבטחה אחרת. ולא יהיה שום מושג להציע לך לשלם אינטימי עבורם; להתחיל לשמח את עצמך עם חלום מתנות. ואז הרצון לקחת אותם מאדם, בכנות הכוונות שבהן אתה מפקפק, ייעלם.

עבודה כה מקיפה היא מסוגלת לשנות אותך באופן דרמטי. ותשובות לשאלות, איך להירשם אחד או מצב אחר יהיה קל להיות. אחרי הכל, קומפלקסים ילדים ומפעילים כואבים מן העבר לא יפרסו בהחלטתם.

כיצד להגיב על ההווה?3

להתמקד במצב. אבל זכור כי אתה אף פעם לא צריך לשלם על משהו עם הגוף שלך. לתת לגבר ליטוף אינטימי רק אם אתה עצמך רוצה את זה, ואתה לא מנסה להוכיח משהו שהם, תודה, להרוויח תשומת לב.

כאשר אדם צעיר מציג לך מתנה, הראשון מעריך את כוונותיו.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. שוב ושוב, הלקוחות הם צעירים מוצלחים, זה שהם שרוצים להצליח להופיע במבט אחד בפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. רווח זה מספיק, כך שהוא לגמרי מכוסה לחלוטין על ידי אובייקטים הדרושים.

אם אתה מרגיש בבירור כי הוא נעשה באופן בלעדי מטרות שכיר חרב ללא רצון כנה לרצות אותך, אל תהסס לסרב. רק תגיד: "תודה, אבל אני עצמי יכול לקנות כל מתנה לעצמי".

העיקר הוא להכחיש בנימוס וללא תוקפנות מפורשת. תגובה כזו עבור מתנה גם תאפשר לך להרגיש בטוחים יותר, עצמאי. ולהיות בטוח לעבוד על העובדה כי הביטוי האמיר מתאים למציאות.

אם, בכנות של כוונותיו של אדם, מסירה מתנה, אין לך ספק, אל תהסס לקבל את זה ולא לחשוב על הצורך בהכרת תודה. זה סימן של תשומת לב אליך. רוצה לרצות. ואתה לא מחויב מיד לשלם על זה הגרון המושלם מציצה.

כמובן, עלות המתנה גם עניינים. לא להתעלם נקודה חשובה זו.

כשמדובר מרצדס חדש או דירת שלושה חדרים במרכז העיר, אז התורם סופר בבירור לא באנאלי תודה לך בחיוך (אם הוא לא מיליארדר טוב שהחליט להפוך את הסנדק הפיה שלך). וכאן תצטרך להעריך את הרלוונטיות של המתנה ואת הנכונות שלך עבור קשרים במזומן המצאה עם גבר.

אם אתה מחשיב אותם המתאימים ביותר לתקופה הנוכחית של החיים, לאף אחד אין את הזכות לגנות אותך. זוהי ההחלטה האישית שלך.

רק תמיד לזכור על התנאים השראה הקיימים עם מערכת כזו. ואינם מצפים מאדם יותר מדי. אחרת, ציפיות מופרזות בסופו של דבר יכולות להוביל לאכזבה רצינית לא רק בה, אלא גם בעצמם.

אם מתנה נותן בחור / spouse44

גם אם מתנה לך ידיים הבעל האהוב עליך / בחור, שום דבר לא משתנה. אתה עדיין לא חייב לו ליטוף מינית בניגוד לרצונך. להתחייב ללכת איתו למיטה אתה צריך לעורר באופן בלעדי, ולא טלפון חדש.

זכור כי כל הפתרונות הפנימיים הם תמיד שליליים עבור המדינה הרגשית שלך ואת ההערכה העצמית: "טוב, בסדר, הוא ניסה, לעשות, אם כי אני לא רוצה היום. אני לא אאבד אותי ".

אבל במצבים מסוימים, זה יהיה מאוד מתאים להציע סקס עבור המתנה של המחצית השנייה שלך. לדוגמה, אם:

כבר יש לך הכל טוב בחיים אינטימיים, יש תשוקה ותשוקה ובאותו זמן אתה פעם בצחוק סיפר את הביטוי כמו: "ואם נתת לי גם טלפון חדש, לא אכפת לי". במקרה זה, לאחר אסיר תודה על ההווה אתה יכול בבטחה להביא את האיום שלי. ואתה תהיה מחכה עוד ערב משחק תשוקה. הדבר העיקרי הוא בטעות לא לתקן בראשו חבורה של מתנה = סקס טוב. זה לא כנה מכדי ביחס האהוב; אתה היום תכנן לבלות באופן יציב איתו במיטה, והוא הופיע בבית עם קונבולוציה היקרה בידיו. ביטוי: "ויש לי גם משהו בשבילך," במקרה זה התחלה מעניינת של משחק מקדים; אתה כבר שכחתי תאריך חשוב, אבל זה היה היום שאני רוצה להוכיח לו תחתונים סקסי חדש. והוא בא אליך עם מתנה מדהימה וברכות. כאן, אתה יכול בצחוק, אתה יכול לנצח את היעדר הרפובליקה שלך ולהחליף אותו חם בלילה; זה רק משחק תפקידים. הוא נמצא בה תורם תובעני, ואתה בחורה צנועה נאיבית שלא רוצה להישאר בחוב.

אפשרויות רשומות לתשובה המתאימה למתנה מהסקס הגברי שלך בקושי תשפיע לרעה על ההערכה העצמית שלך. בהם לא תרגיש משפיל או לא נוח. וזה אחד האינדיקטורים העיקריים שהכל נעשה כראוי.

לשלם עבור מתנות סקס מתאים רק במקרים נדירים. לדוגמה, כאשר אתה בתחילה יצירת קשר במזומן או אם תהליך כזה של הצגת מתנה ותשובה אליו, אתה הופך למשחק חם מרתק עבור שניים.

Просмотров: 94 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar