20:32
האם היעדר מין להרוס את חייו של אישה?

כולם תוהים איך לחיות בלי סקס? התשובה היא פשוטה - אתה יכול לחיות בלי סקס, אבל עדיף לא להסתכן. לכל הפחות, מין הוא הזדמנות לקבל חיבה ואהבה משותף. אבל האם חוסר מין להרוס את חייו של אישה? הקשורים ישירות להיעדר חיי מין ומוות כמובן לא. אבל יש עובדות מחקר מוכחות שעבורן ניתן להסיק לגבי חשיבות המין הן באיזון פיזי ומוסרי של נשים.

התוכן של המאמר

1 בעיות עם המראה 2 ירידת ערך של בריאות

בעיות עם מינים חיצוניים

מדעת את הידרדרות של הופעת הנשים, אשר במשך זמן רב למנוע אינטראקציה מינית עם גבר. האנשים הראשונים והשיער סובלים כאן. קולגן חדל להיות מיוצר על ידי הגוף בכמות הנדרשת. זה מוביל לעובדה כי העור הופך פחות מלכודת, רוכש צל כואב.

שיער יבש, קשקשים מופיע ואת הבעיה של הקצוות רציף, ברק נעלם.

התקשות סובייטיות וא נכון של המידע הולידו מסקנה כוזבת כי הליווי הוא משהו שערורי שערורייתי, זה יהיה שותק על עובדה זו. רק מעטים יודעים כי לשירות הליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

לא צריך להיות נשלל ואת האפשרות של אקנה ואקנה על הפנים. בעיה כזו קשה להתגבר. זאת בשל הפרות ברקע ההורמונלי של הנערה.

אישה בלי סקס מתחיל במשקל מהיר. ובכן, אם הגברת מנתחת את הופעתה ונכנסה לאולם, על יוגה או לריקוד. לעתים קרובות זה קורה בדיוק ההפך. בדרך כלל אישה "ציונים". ובכן, לא אדם, למה ואז לנסות להיות אטרקטיבי ורזה?

אולי היום אני אעשה את מעשה של רחמים על עצמך, עצלנות וגרוטטוני לצפייה בסדרת נשים האהובות. שרים את הבעיות שלך, אישה מאבדת את השליטה על עצמו. לעזור לצאת ממדינה כזו רק אנשים קרובים ותשומת לבם יכולה לטפל.

מה קורה לארון הבגדים? ובכן, אם לאישה יש מטרה למצוא את המחצית השנייה שלהם. אבל יש גם מצבים מנוגדים לחלוטין. מכנסי ספורט ו סווטשירטים סווטשירטים באים כדי להזיז שמלות בהירות קצר. נעליים כבר מזמן תקוע מתחת למיטה, כי ב ספורט זה הרבה יותר נוח מהר יותר כדי להגיע לעבודה. שירותי ליווי

הצגת תמונה מתלהבת כזו אנו מבינים שחוסר מין יכול להרוס את חייו של אישה. כמובן, בעקיפין, הגורם העיקרי הוא בדידות, חוסר מוטיבציה ותמריץ לתנועה קדימה ליפה.

להחמיר בריאות

בעיות בריאותיות מתחילות בתקרית חודשיים של התנזרות ממין. המשקל העודף הנ"ל מסוגל לעורר חבורה שלמה של פצעים שונים. המשקל הוא גויס בשל שינוי הדיאטה - האישה נכנסת מזונות בשומן ואיכותי (שבבים, בירה, מוצרים מוגמרים למחצה, ממתקים).

כי מאוחר יותר? את התגובה של הבטן והמעיים לא יהפוך את עצמו לחכות זמן רב. מינימלי פסיכולוגי ועצבנות משפיעים על מערכות לב וכלי דם ומרכז.

שיחה נפרדת - מחלת מחלות אורגנוניות. מומחים טוענים כי אישה שלא עוסקת במין במשך זמן רב, מתאים למספר איומים. שרירי רצפת האגן הופכים פחות אלסטיים ללא אימון מין. הסיכון שליטיס ו vaginosis גדל עקב שינויים במאזן הביולוגי של הנרתיק. האיום של המראה של ציסטה וגידולים שפירים אחרים עולה.

באשר לבריאות פסיכולוגית - התנזרות לטווח ארוך מוביל למצב של דיכאון ופסיכוזה. האישה נעשית עצבנית יותר. לא מקרים נדירים כאשר הגברת נסגרת בפני עצמה, מביאה מספר קומפלקסים בדיוניים. כל זה עם קושי ניתן לטפל. לעתים קרובות בלתי אפשרי לעשות ללא טיפול רציני בעזרת תרופות נוגדות דיכאון.

לא מין לא יכול לגרום נזק משמעותי לנשי. העיקר הוא שאתה צריך לזכור, הכל הוא תיקון בחיים האלה. לא ליפול לתוך דיכאון מצטער בעצמך. גם אם ברגע שאין לך גבר, זו לא סיבה לתת לחיים שלך מתחת למדרון.

קח את עצמך, המראה. הרשם לחדר כושר או קורסים ותפירות, אשר חלמו מזמן, אבל כל הזמן הפנוי שלי הלך ליצירת חיי משפחה. יש יתרונות בכל דבר.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות, לקוחות - בחורים מוצלחים אשר שואפים במיוחד לזכות במבט אחד בחופשה, הליכה מתחת היד עם בחורה יפה. הרווחים האלה הוא די מספיק כדי לספק באופן מלא באופן מלא את כל הדרוש.

בנוסף, ניתן להשיג מין וללא כניסה למערכת היחסים הארוכה, העיקר הוא לכבד אמצעי זהירות מסוימים.

Просмотров: 111 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar