11:02
בנות בכנות לספר מה בדיוק הם רוצים ממך במיטה

כאשר במהלך יחסי מין זה הופך להיות חם ודרים של תשוקה זוהר, כל אדם מתגעגע למין. אבל גם אם הוא ואת שלו תהליך השותף נותן הנאה, זה לא אומר כי האיש האם הכל נכון. יתר על כן, אפילו הנוכחות בפועל של אורגזמה עדיין לא מדבר על שביעות רצון מלאה של הצרכים של החברה. בדרך כלל אחד או שניים פעולות עדיין מבוצעות על ידי בחורים שגויים.

התוכן של המאמר

1 עניין מוגבר 2 דעות מהראשון

שאלה בקרבת מקום

הבנת זה, אחד המשתמשים הערמומיים של משעשע פורום Reddit החליט ישירות לשאול שאלה של החלק הנשי של האוכלוסייה. "יָקָר בנות! תגיד לנו, בבקשה, מה היית רוצה מן הגברים שלך במיטה? אילו פעולות, כפי שאתה חושב שהם היו צריכים לעשות לעתים קרובות יותר?-. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

דעות מהסדר הראשון

לקוחות הגיבו לנושא זה מספיק בֶּאֱמֶת. תשובותיהם הם שופכים אור על מה שנתי רצון עז. היום הרמנו 20 התשובות הטובות ביותר עבורך, שממנו אתה יכול קבל מדריך ממצה לפעולה ולעשות מושג צרכים מיניים של נשים.

"אני רוצה שהבחור יהיה קצת מדבר. אז אני אוהב לשמוע איך האהוב שלי ריאלי או אפילו נשבע, כי זה לא יכול להכיל את עצמך מן ההתרגשות ". "אתה יכול, בסופו של דבר, לפחות לעשות משהו עם הידיים שלך ואת השפתיים? נמאס לחדירה משעממת ואדישות מלאה לתחושות שלנו. יכול לפחות לטפס קצת פטמות, שבץ את הישבן, למצוץ את הדגדגן וכן הלאה ". "אני אוהב את זה כאשר האיש שלי לאט לאט משפשף את הפטמות שלי באצבעות, ואז מתחיל להרים בהדרגה את הקצב או למצוץ אותם. לפעמים זה כשלעצמו מסוגל להביא אותי לאורגזמה ". "קובעת אותי בעדינות וארוכה. כאילו נפל צלחת יקר במסעדת עילית. לא רק מביא לתוכי חבר, איך להבקיע מסמרים אל מתקין רהיטים ". "זוז לאט. אתה לא נקר שרוצה לשפוך את החלול.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המעמד ויאוסף חברה מצוינת.

כאשר הבחור יש סקס עם מהירות האור, אני מרגיש לא אדם חי, אבל איזה סוג של צעצוע מין ". "אני רוצה להאריך את הזמן של משחק מקדים. נשיקות וללטף את כל הגוף, תוך התמקדות בהנאה ... וכמובן, מאהב נלהב postanyvaniya להסיע אותי משוגע. אני מיד רוצה לעשות בשבילו יותר מכל מיני דברים "מלוכלכים", כך שהוא עושה עוד יותר צלילים כאלה מעידים על עירור שלו!-. "אני אוהב נשיקות של תשוקה וחתיכות בתחום בצוואר עצם הבריח. נשיקות במצח אילצו אותי גם להרגיש את עצמך על מיוחד במהלך יחסי מין בתנוחה מיסיונרית ". "תודיע לי שאנחנו לפחות איכשהו מרגשים אותך. לדוגמה, במהלך קיום יחסי מין אתה יכול לומר משהו כמו "נו באמת," או "אני כל כך רוצה להיכנס לך". אני נותן לך 100% ערבות כי חיי המין שלך טוב יותר. ". "נשק את הצוואר". "אין צורך להתאהב בגלל סקס, ואתה לא צריך לעצור אהבה כאשר אתה תפס את הילדה". "אם היא מדווחת על ההנאה שלו, אל תשנה טקטיקות - המשך באותן תנועות. אנחנו לא רוצים את זה מהר יותר או חזק יותר. אנחנו רוצים אפילו חשבון של מה שאתה עושה עכשיו. ". "לחתוך כבר את הציפורניים שלך נזרק. שריטה בנרתיק הוא לא נעים מאוד!-. "פרלוד ... הייתי כותב את המילה הזאת עם מכתבים ענקיים על באנר פרסום, ותחמם אותו על גורד השחקים הגבוה ביותר של העיר. מסיבה כלשהי, נראה לך כי כאשר אתה מתחיל סקס, אז אנחנו כבר באותה רמה של התרגשות. אבל זה לא כך! ראשית אתה צריך "להתחמם" - כן, לחשוב עלינו כגריל ברביקיו. אתה לא זורק סטייק ממש על גחלים קר, נכון? ראשית, עליך להכין כנון, מתפרקים הגחלים ... ואז לעסוק בשר חם ". "לך חדר אמבטיה לפני שהוציא אותנו. תיזהר בלוח הזמנים שלך הדוק שלך, על מנת כמה דקות כדי לדלוף לחדר האמבטיה ולפחות לשטוף את הזיעה. באופן אידיאלי - לשטוף את הצוואר, בתי השחי ואזור של מקום סיבתי. זה רק אומר על הנימוס שלך וכבוד לנו. ". "בשבילי, האלמנט הכי סקסי באיש שלי הוא הפנים. הוא מדבר על כל רגשותיו. הוא מביט בי כשעמדנו יחסי מין; הבעת פניו של הפנים היא כאילו קרבה לי היא הדבר המדהים ביותר בחייו. אני אפילו לא יודע אם אני באמת כל כך טוב לעומת הבנות האחרות שלו. עם זאת, הוא גורם לי להרגיש טוב יותר מכל הנשים של העולם בשילוב. זה גורם לי לעזאזל תלוי בזה ". "שיחות מלוכלכות נדרשות כמו אוויר". "אם אתה מסיים ראשון - לא כל כך קריטי. אבל תביא, בבקשה, לאורגזמה ולי ". "גם לא לבזבז זמן על תנועות מונוטוניות. להרזיה את סוגי עדין, לשמור על חברה שלך במתח עד שהוא מתקרב אורגזמה. כאשר אתה מבחין כי זה כמעט "לחפור", לעצור בפעולה האחרונה ולהמשיך לחזור על זה. "מגע פיזי יותר! פעיל ליטוף אותי בידיים שלך עד שאתה רואה שאני מתרגש. הרגל טיפשי של גברים: הכנס חבר ולצפות איזו תגובה כדלקמן. כן, שום התרגשות, לעזאזל. מדחום של התשוקה שלי עצר בסימן "אפס" - ולפעמים סקס כזה ובכלל מביא אי נוחות ". "יש לך יחסי מין איתי יותר. אני חולה שאתה לא רואה את גרביים תחרה שלי חזייה חדשה. כאשר אתה סוף סוף מתחיל לספק אותי על בסיס קבוע, ולא בחופשה גדולה? שאלות על "למה אתה כל כך כועס", הפדתי לי; אל תחכו שאשנה אותך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

תמיכה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור escamental, אשר ידגיש את המותג ואת יאסוף חברה מצוינת.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

לכל נערה יש העדפות משלה לגבי המראה, את מזג החבר 'ה. כנ"ל לגבי ההתנהגות של גבר במיטה. אחת כמו עדינות, אחרים - גסות, ואחרים כמו לשלוט. אתה יכול להמשיך במשך זמן רב, אבל העובדה נשארת: רוצה לדעת מה אישה רוצה ממך לישון? תשאל אותה. אל תפחדו להיראות מוזר או וולגרי. סקס יכול וצריך לדון. בלי זה, לא יהיה אפשר להשיג הרמוניה במיטה. אם שני השותפים שותקים, אז רגשות ותשוקה ביחס זה לזה במוקדם או במאוחר יהיה מיתון. להשאיר נופים שמרניים מחוץ לחדר השינה. במיטה אין מקום לשם!

Просмотров: 204 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar