08:26
אמנות הפיתוי של הגברים

שמי אנה, עכשיו אני בן 20. הודאה לאוניברסיטת מוסקבה בשבילי, לגבי נערות רבות במחוז, הוא היה צריך לכבוש את הבירה ולהיות עצמאי, מוצלח ועצמאי. כמובן, הבנתי כי ללא עושר הורים אין כמעט שום אפשרות, כי אלה הזקוקים לנערות רגילות מן המחוז שאין לו חינוך יוקרתי. אבל היתה לי מטרה, ולא הייתי רגיל לסגת.

כמה חודשים של חיים פנימיים באכסניה סטודנט עם חיפוש לא מוצלח עבור במשרה חלקית מקובלת, לפני שהמקרה נתן לי את ההזדמנות כדי לקבל עבודה בסוכנות הפנאי. זו היתה ההחלטה הנכונה שלי בזמן ההגעה למוסקבה. אחרי הכל, זה נתן יתרונות רבים עבור התחלה מוצלחת עבור חיים מפוארים באמת עם כל הקסם שלה: נערות ליווי בחיפה

  • תשלום מחקרים באוניברסיטה יוקרתי חדל להיות בעיה בשבילי;
  • אופנה וסלוני בוטיק: הכל הפך להיות זמין בשבילי;
  • Maltrati לבקר את הנופש המפוארים והיקרים ביותר.
  • ואני לא חשבתי לאן אתה לוקח כסף. אחרי הכל, עבור כל זה שילם לקוחות. ואת המשכורת שלך, די טוב, יכולתי להשקיע על עצמי ואת יקירי.

    הבנות, אם אתה מעל 18, אתה אינטליגנטי, יפה ושאפתני, וגם קיבל החלטה קשה להשיג עצמאות חומר לחלוטין לשנות את החיים שלך, אני מציע לך ליצור קשר עם אתר עיסוי. כאן אתה יכול בקלות למצוא עבודה הגון.

    הידע של הפיתוי של נשק - היכולת להפוך את החלום למציאות

    חינוך ביתי קפדן מייד לא נתן לי את ההזדמנות להגיע להצלחה של לקוחות. לא, התחלתי להרוויח עד כמה גדול, אבל אני לא אוהב את הבנות האלה שעבדו סוכנות במשך זמן רב. הבנתי בצורה מושלמת: להגיע לגבהים שחיפשתי, יש לכבד את השליטה של ​​הפיתוי של הגברים. מצא כאן סוג של הדגשה שיאפשר לך לכבוש את הלב של כל לקוח.

    ומצאתי את זה. אלא אפילו אחד, אבל כמה. באמצעות כולם, הפכתי לאישה הרצויה, היו לי הרבה לקוחות קבועים מוכנים לפגישה איתי על כל טירוף. ההכנסה שלי גדל כמה פעמים ועכשיו כל מה שהיה בלתי אפשרי בעבר, הפך לי.

  • המקום המרכזי בארסנל שלי נלקח בושם עם פרומונים. אני מקשיב למעשיהם, אבל עכשיו, אחרי שחוויתי את זה, הבנתי שהנוזלים האלה פולטים, מרתקים כל אדם, מושכים אותו כמגנט. רק, שיגור את כל המתחם, להביא אותו לראש הנאה.
  • תחתונים יפה, נעלי סטילטו, גרביים - זהו הנשק המכרז של הפיתוי. לנוכח הפאר הזה, גברים מתפרשים על ידי הדמיון, אשר מרגש תשוקה בלתי הפיך. הצבעים המרגשים ביותר המסוגלים ליצור גבר, אדום ושחור. אין פלא אוהלים, ניסיון מפואר, בגדים מועדפים של גוונים אדומים.
  • פרנק Glades ומחוות לשחק תפקיד ניכר בפיתוי. הם גם משפיעים מאוד על הפנטזיה של אדם, לאפשר לו לנגן את דמיונו.
  • בנות, תאמין לי, מה שהופך אותו, תקבלו לא רק תשלום טוב של העבודה שלך, אלא גם ייעוץ גדולה, כמו גם הלקוח לא תזרח על מתנות גדולות. למד להציג את עצמך כראוי ולשכוח כל מורכב במיטה. עבודה קבועה על עצמך, על העדר מתחמי ביישנות, כמו גם את היכולת להשתמש בכל כלי הפיתוי, להפוך את הנערה, אפילו לא ברשותו של הפאר מהטבע, באילה בבעלות כל לבם של גברים.

    Просмотров: 80 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar