00:04
איך לספק אישה במיטה ולהביא אותו לאורגזמה

על מנת לספק את הבנות באופן מלא, אתה צריך להיות לא רק ענק במין, אבל גם לעשות הרבה דברים אחרים עבורם. אבל היום זה יידונו בדיוק איך לספק אישה במיטה, ואם עברת על הקישור הזה, זה אומר שאנחנו הולכים בכיוון הנכון לאיכות יחסי מין. רוב הגברים התרגלו לחשוב רק על עצמם, על ההנאה שלהם, בלי לחשוב על התחושות של השותף.

התוכן של המאמר

1 קצת על משחק מקדים 2 עבודה עם אזורי ארוגני 3 אבטחה - לפני סך הכל 4 תקשורת 5 סצנות מ פורנו 6 תצפית תגובה 7 הוא אורגזמה הנשית? 8 אחרי - זה גם חשוב

אם אתה עושה הכל מהר, ופשוט לפנות מיטה, בהתחשב כי הגברת הצעירה הייתה גם הזדמנות נפלאה, הוא פשוט יסרב לעשות איתך אהבה, או מסכימים, אבל רק לעתים נדירות. ללכת על הכישורים שלך באגדות המיטה, הקפד לקרוא מידע נוסף, ולהשתמש בעצה שלנו!

קצת על משחק מקדים

גבר מאמין שאם הוא רוצה יחסי מין, גם את הילדה שלו, ורק כמידית. כמובן, בחורים חלם ללכת על עסקה עם מציצה באיכות גבוהה, אבל זה מיותר לגמרי לנשים, הם מקבלים תענוג מועט זה. גבירותיי, כמו מכוניות במזג אוויר קפוא במגרש החניה, כך שהם התחילו "לעבוד", הם צריכים לחמם אותם היטב, ורק אז לנצל. אם זה לא נעשה, אז האהוב עליך לא יתחיל, ובמהלך הדברים המעניינים ביותר יהיה איטי.

לכן, כי אישה במיטה - יומן, היא להאשים רק נציגים של מין חזק, להאשים בנות בכלל: עם אחד לא פעיל, השני יהיה שמח עם סקס. ואם אתה רוצה רק מעשים מיניים באיכות גבוהה, אז אתה צריך להתחיל עם הנאה של השותפים, זה עובד בדיוק.

רוב החבר 'ה ne בוחן נקודה חשובה. ונראה שזה מספיק כדי לטפס על האהוב שלך תחת חצאית, חשה החזה, והיא מוכנה. לא, אתה תהיה מוכן לפעולות אלה רק אתה, וגברת צריכה הרבה יותר ללטף. לפני סקס אתה צריך לעשות המסה של כל דבר, והזמן שהושקעו על ההקדמה ייתן את פירותיהם. תאמין לי ואתה יישאר מרוצה! איך בדיוק צריך לפעול, איך לספק אישה במיטה?

עבודה עם אזורי ארוגני 2

אזורים ארוגניים אינם בדיוניים, ויודעים איך לעבוד עליהם, תוכלו לברוח את הנערה כך שהיא תרצה סקס אפילו יותר! עבודה עם נקודות אלה יכול להזכיר למשחק עם חתלתול, שבו אתה מקניט אותו קשת, אתה נותן לגעת, להתקשר הרצון לתפוס, אבל אתה לוקח משם.

בישראל, אין אזורים לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש מפעלים רוחניים גבוהים. כולם מבינים לחלוטין כי בתורו חנות ESK רק רואה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה וליווי ילדה בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד.

בנות צריכות לגעת, כך שהיא רוצה להרגיש מגע עדיין, להקניט אותה, לנשק וללטף באותם מקומות שהיא מגיבה יותר.

בפירוט איך ללטף אישה שהיא תבקש רק אותנו.

אזורי ארוגניים של נשים נמצאים באותו מקומות כמו גברים. תחשוב, לגעת מה חלקים של הגוף נחמד בדיוק לך מה מרגש אותך? זה צריך לאהוב בת זוג. אם ירווה תשומת לב רק באיבר איברי המין, אם כן קח, אז שקול רשימה נוספת של הנקודות החשובות ביותר:

צוואר ופנים. לא מספיק עבור ילדה סקס נשיקה רק על השפתיים. כך שזה יהיה נרגש, לגעת בפניה עם הידיים שלך, לבלות את האצבעות שלך לאורך הצוואר. לשאת שטח באזור של לחיים, הערפל באוזניים, צוואר. אבל נשיקות צריך להיות לא רק סך, אבל עם עקיצות, שימוש ושפה. חזה ובטינה. שדיים של נשים לא צריכים רק כדי לתקן, זה הופך רק גברים. יש צורך ליצור קשר בעדינות ובחוות. מסיב את הפטמות שלך עם האצבעות שלך, להשיג אותם להתנפח. לבלות את הלשון שלך סביב ההילה, לקחת את הפטמה בפה, אתה יכול קצת לנשוך. ידיים לאורך מותני הנערה, על גבה ובטנה, אל תהסס לנשק את המקומות האלה, נשים כאלה מתרגשות מאוד. הוראות מפורטות, כיצד לגעת וללטף את החזה הנשי כאן. נשק. חשוב לזכור כי ישנם קצות עצבים רבים בידיים, ועם חשיפה נכונה להם אתה יכול לפגוע הרבה. שבץ את פרק ידו של אישה, מבלים את קצות האצבעות מהיד אל הכתף על החלק הפנימי של היד. אם הילדה אוהבת את זה, תוכלו לחגוג צמרמורת על העור שלה. אתה נמצא על המסלול הנכון! קַרקֶפֶת. וכאן יש הרבה נקודות ארוגניות. לבלות את הידיים על השיער של אישה, לדלג עליהם בין אצבעות. במהלך נשיקה נלהבת אתה צריך לגעת בחלק של הראש של השותף, קצת משוך שיער. מָתנַיִם. ובכן, מה יסרב לגעת בתחת הנשית! אבל רבים מאמינים בטעות שהנערה תכלול רק מהעובדה שתוצימו אותו למקום רך, סטירה או ללקק. זה לא עובד כך! שבץ עדין של החיצוני ובתוך הירכיים מעלה ומטה, ואז להוביל את היד שלך בחזרה התחתון, לא לנסות במקום אחד! איברי השולח. ללטף את הנערה "יש צורך האחרון. עבודה ראשונה גם על כל הנקודות האחרות, ורק אז לרדת למטה. זה המשחק, אתה לעצבן את השותף, כך שזה יהיה יותר סביר ללכת hottest. אבל אתה לא ממהר, ליהנות רגע של שפע, כי אתה אוהב את זה יותר מדי. אל תמהר ללכת למין, ללטף את האישה בתחתית בידיים שלך, אתה יכול לעשות cunnilingus.

הקדמה אינה הפסד זמן חסר תועלת. להדק את ההנאה, גם אם כבר בכלל הולם, והגוף הראשי מוכן ללכת לקרב. זכור כי נרגש אישה במיטה עושה דברים מדהימים, אתה לא רוצה לנסות אותם? לאחר משחק מקדים באיכות גבוהה, הנערה כבר רוצה סקס כך שאתה יהיה רק ​​לשקר וליהנות!

אבטחה - לפני סה"כ_8212

יחסי מין צריך להיות בטוח. אם הילדה לא לוקחת אמצעי מניעה הורמונליים, ואין לה שום תוכניות להיות אמא, הנאה לא מוגנת לה בהחלט לא תביא. היא פשוט לא תוכל להירגע, זה יהיה נפשית להתפלל כדי לא "לעוף". כתוצאה מכך, הן כיף לא יקבלו כל. איך לספק אישה במיטה?

תן לזה להרגיש את האבטחה שלך, להירגע, להראות את מה שאתה יכול לסמוך, ואתה אכפת לו. הכן קונדומים מראש, לא לחכות הגברת להזכיר לך את הצורך בשימוש שלהם. האריזה תתאים מראש כדי לא להתחיל עם זה ברגע אחראי ביותר, כי הזמן בילה יכול לקרר את האבק.

אחרי המסטיק שימש, לא להשאיר אותו באופק, מעריץ אותו אצל נשים אין תשוקה, כל נקי יותר. זכור כי אתה ג'נטלמן, ולבחור מאחורי עצמו. לארוז את הקונדום בשקית או פיסת נייר, שלח אל חבילת אשפה, כך שזה לא נראה שם. חשוב לעשות זאת בלי תזכורות משותפים!

תקשורת 3

אם אתה חושב על איך לספק את הצרכים הנשית, אתה יכול לשאול אותה על זה. אבל לא מיד מן הסף, הם אומרים, מה אתה רוצה, אבל בחלודה של תשוקה. רגע טוב יהיה prelude. בזמן שאתה לחמם את השותף שלך, זה מאוד נרגש, ובמצב כזה זה יכול לתת את כל התשוקות האינטימיות ביותר שלה. השתמש בו, תעשה מה הנערה רוצה, ומחוצה מהמיטה!

חשוב גם לנהל דיאלוג בתהליך של יחסי מין. אבל לא על מה שאתה רוצה זה, או איזה חתול מלוכלך. ועל הרגשות שלך. שאל, אם האישה אוהבת את מה שאתה עושה איתה, תגיד לי כמה טוב לך, ומה עוד רוצה.
אתה יכול ללחוש על המחמאות האהובות Ushko וולגריות, זה גם הופך נורא, ומוביל אורגזמה איכותית. לגוון אפשרויות לספר לילדה במהלך סקס ולפני זה ניתן למצוא במאמר.

אבל זוכר את זה בכלל קול במיטה לא יכול לדבר, זה מבלבל עם תחושות. לדבר בשקט, איטי, עם תשוקה, אז ליצור אווירה מסתורית ואינטימית.

סצנות מ Porn4

מה שאדם לא רוצה לחוות את העובדה שראיתי לאחרונה באינטרנט? אבל הנשים האלה לא כמו. שכח כל מה שנראה בסרט הפורנו, ומבין את זה לפניך שקרים נערים חיים מהמציאות שלנו!

אתה לא יכול להתעורר אהבה טפיחה חבר מתרגש על הלחיים, זה בלתי אפשרי להציע אנאלי במהירות, בזמן תפוחי אדמה מטוגן. יתר על כן, לשכוח לשבור חולצה חדשה הנערה שלה, לכאורה לקרוע אותה מהגוף בתוך רשרוש של תשוקה. היא בהחלט תישאר מרוצה מהתוצאה הזאת, אבל להגיע מן הגברת על המצח תהיה לך הזדמנות.

אם אתה באמת רוצה לפחות קצת יותר להרגיש כמו גיבור של ייצור פורנוגרפי, לספר לנו על שלך תשוקות במהלך יחסי מין נלהבים, ורק למקרה שיש לך גברת טובה חימום. אם האישה מתרגשת, היא תהיה מוכנה על הרבה וזה שלה באמת יהיה רוצה!

תצפית על התגובה 5

עם נשים כל הרבה קל יותר מאשר עם צמחים רקטות, כאן ומבט אחד מספיק להבין הכל בסדר. גלה מה היא אוהבת, ומה - לא, אתה יכול, רק רק עקיפת התגובה לטלוויזיה מסוימת. העיקר הוא לא להיות כגון בחורים "שם וכאן" צריך כל הזמן הניסוי, תנסה משהו חדש. שינוי תנוחות, מספיק כדי להיות תוכן עם מיסיונר, לא בחינם, האינדיאנים כתבו עבורנו "Kamasutra". אם הגברת היא שלך תנועות גרגר וגניחות, אז היא אוהבת בדיוק, אם הוא מקומט או מזמן נחירה - אין תגובה.

וגם סקס "עיניים פנימה עיניים "מרגש מאוד. אתה, כאילו ריגול יחד אחד עם השני, עושה משהו בושה. לא לבלבל, להסתכל על השותף שלך, ואתה ו היא באמת תאהב את זה.

האם אורגזמה של נשים חשובות?6

לצערי, אבל העובדה - גברים רבים מאמינים כי המין הושלם בהצלחה לאחר הגמר שלה. אבל אם אתה קורא מאמר על איך לספק אישה במיטה, אז לא בדיוק ממספרם!

שותף חייב להיות מסוגל לקבל אורגזמה, זה שביעות הרצון שלה. ולהניח שזה לא חשוב לה, וחוסר ילדה כזו מרוצה - שטויות מלאות. אורגזמה היא מה שאתה כל התחיל, אז אתה צריך להיות מסוגל להביא את האהוב עליך לפני. כפי שכבר כתבנו, הקדמה - צעד חשוב לשביעות רצונם של השותף, לא נרגש ליידי "להביס".

להתמקד ברגשותיה, לעשות מה שהיא אוהבת. עכשיו חשוב לך להביא את האהוב עליך לפני הסיום, ואפילו אז תחשוב על עצמך (אולי, בזמן שאתה שואף על שביעות הרצון שלך, הגברת תרגיש את שיא הנאה יותר מפעם אחת!).

אם קרה כל כך, שהתחלת יחד, והגענו לסיים את הראשון, אל תעשה טעות, לצאת מהמיטה. המשימה שלך עדיין לא מילאה, כך להיות נחמד, תביאו עד הסוף. איך לעשות את זה, לפתור רק אותך. אתה יכול השתמש בעזרה של ויברטור, היד שלך, או להביא את הילדה אורגזמה עם השפה החכמה שלה.

עשוי להתברר וכך, האישה הזאת תחייק את אורגזמה. וזה קורה במקרים הבאים:

הבחורה רוצה שתהיה מרוצה מעצמם. האשה פשוט עייפה ממה שקורה, זה לא מתאים לה, והיא רוצה להשלים את הסקס במקום.

אם עם המקרה הראשון ברור, וקל לתקן את זה, ואז עם הכל השני מסובך יותר. תגיד לי בכנות זיהה את חיקוי האורגזמה, ושאל מה עשית לא בסדר. ברוב המקרים ילדה יענה, ועל העתיד תדע כיצד לפעול כראוי.

גברים מתקבלים גם באז ממה שהיה מציאותי להביא שותף לשיא של אושר, ו תחושות ברמה הפיזית כמו. האישה מתחילה כיפוף, שרירים הנרתיק יירד כי בנוסף מגרה הפין. נשים רבות ב משוך תשוקות שריטות ונשיכה, וזה הופך בחורים מאוד. בְּדִיוּק ברגעים כאלה, זה עלול בהצטיינות, והאורגזמה תהיה על הזוג בעת ובעונה אחת.

אחרי - גם חשוב_8212-2

אז אתה יכול לעשות את זה! השיגו באופן קבוע הנאה נשית - המפתח ליחסים חזקים ובורי הטעים ביותר. לא לקלקל את הרגע ואת הרושם של עצמך. אל תנסה להתרחק אל הקיר כדי לשפר, לא לרוץ למקלחת או במטבח עבור סנדוויץ 'כדי לשחזר את האנרגיה המתכלה. הנערה רוצה עכשיו לחבק, לנשק ולתקשר, כך שהגזע הנשי מסודר.

- המפתח ליחסים חזקים ובורי טעים ביותר. לא לקלקל את הרגע ואת הרושם של עצמך. אל תנסה להתרחק אל הקיר כדי לשפר, לא לרוץ למקלחת או במטבח עבור סנדוויץ 'כדי לשחזר את האנרגיה המתכלה. הנערה רוצה עכשיו לחבק, לנשק ולתקשר, כך שהגזע הנשי מסודר.

גם אם המין היה חד פעמי בשבילך, ובעתיד אין לך קשרים עם הגברת הזאת, לא לפגוע בה. אם אתה מתעקש, האישה תתחיל להרגיש בשימוש, וזה נפגע. לספק - כל כך לספק! לבלות קצת יותר זמן כוח, ולהשאיר את "הקרב" המלך ואת המנצח.

אין שום דבר מסובך להסתכל קצת עם בחורה, טאטא את המחמאות על האוזן, להקשיב לסיפורים עצובים או מצחיקים.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע הולידו לנחש שקר כי הליווי הוא משהו, עם בושה, הוא מה שאתה צריך להשתיק. אבל היחידות המעטות מבינות כי ליווי השירותים בישראל אין מה להיות יחד עם זנות.

הכל! אתה בשבילה - אלוהים, ואת השמועה על היתרונות שלך יעוף במהירות. נערות ליווי בהרצליה

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

למה נשים רבות לפנטז סקס לסבית? לא לעשות גברים לספק אישה במיטה? באופן כללי, יש לה הסבר לוגי. עד לאחרונה, הוא האמין כי בנות לא נהנות מין. כמו כן, גברים רבים איננו יודעים את הסודות של הגוף הנשי, ואת משחק מוגזם על מצלמת שחקניות פורנו מאשר. אבל לא כל המציאות ישמחו כי הם מוצגים בסרטים למבוגרים. הגוף הנשי הוא עדין, מגיב לכל מגע. ולהיות מסוגל להביא ילדה לאורגזמה - אמנות שלמה. לא פלא אוהבי מיומנת ליהנות כל כך פופולרי בקרב נשים, לא בעל נתונים חיצוניים מצטיינים.

Просмотров: 667 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar