08:27
איך לא להשתכר במהירות עם צריכת: טיפים ו lifhaki

מה היא גם צריכה? באתגר של הנשים מגיע מלקוחות מאושרים עם שיחות ולשתות אלכוהול איתם. כמובן, כולנו יודעים היטב כי עם כל זה, אתה צריך, בסופו של דבר, כדי לצפות, כך האורח עצמו הזמין הרבה משקאות וכל זה לא שכח סוף סוף לטפל בגברת. במקביל, אחוז הצרכנים באים מכל בלוטת. תארו לעצמכם עובדה על מה יותר האם האיש אומר קוקטיילים עבור הילדה, יותר הוא ינצח. זה, אבל אם אתה שותה כל משקה, אתה יכול במהירות תקוע וזה הכרחי לשרת לא לשרת את הלקוח הראשון. בנוסף, כמות כזו, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן אומרים, אלכוהול ישפיע על בריאות. צרכנים מנוסים יודעים כיצד לפתור את החברה הזו. בואו נראה כמה טיפים ו lifhaki, אשר, באופן כללי, תצטרך חדשים באזור זה.

קבל עבודה שבה יש תפריט נפרד עבור הצרכנים

הבעלים של המועדון או הבר, כי זה לא יהיה רווחי, כך הבנות במקום לעבוד, כפי שהיא מכוונת, ישן אינטנסיבית בחדר ההלבשה או להאשים בשירותים. זה ברור רע לדבר ישפיע על המוניטין של המקום. באופן ספציפי יותר, כמעט כל המוסדות הם בפעם הראשונה לדבר, כך העובדים להישאר, CC אנחנו כל הזמן מדברים בפיכוח. כמובן, כולנו יודעים היטב כי בשביל זה, יש תפריט, כמו רבים מאיתנו כל הזמן, דף מיוחד עם קוקטיילים לצריכה של צריכה. הם נראו, כפי שדיברנו, מן האלכוהוליסט, וכפי שהאנשים השתמשו בו כדי להביע, זה לא רזה, אבל עם כל זה, אין ירידה בהם, איך להתבטא, אלכוהול, אלכוהול, אלכוהול. ללא ספק, יש לציין את מה שהמשאלות של הלקוחות, לשים אותו מעט, לטפל בגברת, אז ממנו, באופן כללי, יכול לבחור לה לפחות משקה אחד, אבל רק מדף זה.

כמה לקוחות יודעים כי הוא שילם עבור מיץ רגיל או, כמו כולם יודעים, מים tinged, אבל הם לא מבולבלים. גברים, בסופו של דבר, חושבים שהקרנות הם מבזבזים את הבילוי עם הנערה, וכפי שכולם אומרים, אינו מפריע למדיניות המוסד. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שיש מועדונים וברים לא משמעותיים. לא מקום רע יצטרך לחפש.

שתף עם שרתים וברמן

אם נכנסת למועדון, שם אין, כפי שהיינו מדברים, תפריט מיוחד לצריכה של צריכה, אז זה לא מזל רע. יש צורך להדגיש את העובדה כי תקשורת מסייעת לך. אני חייב לומר מה להיכנס למוסד, אתה חייב לראשונה להכיר את עצמך עם הצוות, ישירות עם הברמן ושרתים. עבור הדרך בה הוא מכוון, כמות קטנה או רק בידידות, הם בסופו של דבר לעשות ולבסוף להביא לך משקאות בשבילך, שבו לא יהיה טיפה, כי אנחנו כל הזמן מדברים על אלכוהול. שים לב כי עם כל זה, לא הבעלים של המוסד ולא האורח יידעו אותו דבר על זה. אז אתה לא יכול רק להיות זה להיות, לשמר רוח מפוכחת ולא לקלקל את בריאות העבודה הזאת.

שטיח - היי עבור הצרכנים

אם זה היה לך שיש לך מקום בשבילך, שם מכסה הרצפה, לשים את זה מעט, משמש, השטיח משמש, אז חוסר אלכוהול, באופן כללי, נפתרה. אחרי כל משמרת, כי רובנו שימשו לדבר, ניקוי חברות כל הזמן להוביל אולמות בסדר, עם כל תשומת לב מיוחדת זו משולמת על הקרקע. ואכן, אתה יכול לנקז אלכוהול בבטחה על השטיח בזמן הלקוח לא רואה. כמה קולות כי הכל נספג, אבל בחושך, זה אפילו לא ייראה. זה לא הכרחי סוף סוף חושש כי עמיתים לשכנע אותך על זה. הנוכחי סוף סוף עושה הכל, ולכן הצד המוסרי של השאלה אתה לא יכול להיות מסוגל לדאוג לך.

הדבר הבסיסי ביותר הוא לא לא ליפול לאורחים, אז, באופן כללי, יהיה מצב לא נוח למדי. כולם ידועים מזמן מה יכול הממשל, באופן כללי, לתמוך במינהל, הבעיות הן בהחלט לא, בסוף, את האטה של.

החל את כל זה תחת איך לעבוד, יד

אם אין שטיחים במוסד - זה לא בעיה! אלכוהול יכול להיות אלכוהול. לדוגמה, כדי ליישם דלי של קרח, אגרטל דקורטיבי, עציץ. באופן כללי, אנו מציגים פנטזיה! מטבע הדברים, כל זה חייב להיעשות בחשאי, כך לאורחים ולעובדים אחרים אין אליפות מיותרת. כמו שאומרים, "במלחמה, כל האמצעים טובים.-. בנוסף, אז אתה יכול לשים את זה מעט, לא רק לעשות לך.

בואו לשוחח עם איך כולם יודעים, חברה.

אף אחד לא אוסר במהלך התקשורת עם האורח כדי למחוק כמה דקות. אתה יכול סוף סוף להודיע ​​כי ראיתי עמית, כי אתה צריך להכריז, איך אנחנו כל הזמן מדברים על מידע חשוב או חברה, אשר לא, לשים את זה מעט, כבר ראה 100 שנים. רק, באופן כללי, זה באמת הכרחי לנוע במהירות, כך ללקוח לא היה הזמן להיות משועמם בלעדיך. תארו לעצמכם עובדה שאם זה יצא מהטבלה, ללכוד קוקטייל ולנסות להיפטר ממנו, בסופו של דבר, להיפטר: לתת לשרת, להשאיר את התוכן של זכוכית על הבר או גם כמה ללכת.

העיקר הוא לעשות את זה פשוט ונינוח. בשובו אל הגישה, שאל את הרוכב עדיין משקה, אנחנו מבינים סוף סוף שאתה מקשיב לתקשורת ארוכת טווח איתו ולבסוף רוצה לשתות יותר. ואז לפעול בדרום התוכנית הנדחית.

דירות דיסקרטיות במרכז

אתה יכול ללכת לטרוק

אי-ביצוע הקבלה נמצאת במקום הקיצוני. העובדה היא שכבר "טריק גרם" וכמעט כל הלקוחות יודעים כי, כמו כולם יודעים, השירותים של הצרכנים עושים משקאות בכיור. איש ההיטטרה, הוא הפך, יכול לשאול ועל מה שאתה לוקח איתך משקה. אם אתה מושעה עם הלשון והכל הוא מושלם עם האטרקציה, כמו רבים מאיתנו, הוא אומר בכל עת, כריזמה, אז התירוץ לא יוכל לחשוב עליו. כל זה במקרה לא נעים, איך אתה צריך להשתמש טיפים אחרים?.

לכל מקצוע יש דקויות וטיפים שלה, בידיעה כי זה יכול להיות מוערך באופן משמעותי על ידי החיים. יש צורך להיות בדרך שבה אנו רגילים לומר, המצאה או איך צריך להקריב את בריאותנו עבור רווחים עצומים. בנוסף, אל תשכח לאכול מושלם לפני, כמו כולם יודעים, מדבקות, כך שיכרון זה לא כל כך מהר. בהתאם ליכולת משקאות הפסקות, יותר מים לא שחוקים, אתה יכול לקחת סורבים. תארו לעצמכם עובדה שזה יעזור לנטרל את הפעולה של אלכוהול.

Просмотров: 87 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar