08:50
איך הפכתי לתושב עשיר ומצליח של מוסקווה

הסיפור שלי מתחיל עם העובדה שזה פשוט עייף להיות חלש ולא בטוח של עצמו. לומד באוניברסיטה החקלאית, עבדתי במוכרים בחנות. השכר היה קטן קטסטרופלי, מספיק רק על בגדים ודירה נשלפת. דירות דיסקרטיות במרכז

פעם במועדון פגשתי ילד שדיבר על מה שהתעסק בצילום. הוא אמר שהם מאוד אטרקטיביים, ויכולים לעשות כמה תמונות שיכולות להיות נועזות יותר לתלות בסלון. אז הצעה זו גרמה רק חיוך על הפנים שלי, אבל בעוד כמה ימים החלטתי לנצל את הידע החדש שלי. הילד, שמו היה דניס, היה באמת קצת מחקר בדירה.

צילום ששינו חיים

הירי היה כל הזמן, לא יכולתי להירגע. כל התנוחות נראו מצחיקות, והביטוי של הפנים הוא טיפשי ולא מושך. דניס הציע לשתות קפה, שאל מדוע בחורה יפה כל כך יש רק קומפלקסים. ולאחר מכן הציע לבחור כל גיבור אגדה שבו אני רוצה להתגלגל. בחרתי את אליס שאהבה לקרוא ופעם פגשה ארנבון נחמד עם שעון. הצלם מיד שלף שמלה כחולה עם חצאית כדור והציע להתגלגל.

משחק כזה באמת רגוע לי, התמונות היו שיק. גם עשה כמה מסגרות תחתונים. דניס אמר שהתצלומים ניתן להביא ממחר, נסו לעבד אותם ולהוסיף להם לוזידריה. למחרת הגעתי והיה מזועזע מהכרזה ענקית, שעסקה ברצפת הקיר. הייתי קצת תחתונים, הסתכלתי ואני לא חושב שזה היופי הוא באמת אני. החבר החדש שלי הציע לשלוח תמונות לסוכנות התמונות, גם נתון כתובות דוא"ל של כמה.

Radia באינטרנט, מצאתי אתר מעניין על "רויאל" ליווי סוכנות. תשומת לבי שולם על היתרונות של עבודה בליווי:

  • תשלום גבוה;
  • מתן לינה;
  • חיים עשירים מעניינים;
  • היכרויות עם אנשים בעלי השפעה.
  • לאחר שצבר אומץ, אערתי שאלון ושלח כמה תמונות מתוך צילום אחרונה. למחרת התקשרתי והציעו לבוא לפגישה אישית. קניתי כרטיס למוסקבה ולקחנו חופשה אקדמית, העבודה שלי התפטר. רעדתי באוטובוס, זה היה מפחיד ללכת לבירה ולקוות ל"נס ". עוד ילדה אמרה אגדות מפחיד על איך בנות לעשות זנות לקערה של דייסה ולגמה של מים. אבל רציתי חיים חדשים אז, האמנתי שהכל יכול לעבוד.

    סוכנות חילוף במוסקבה "רויאל"

    האוטובוס הגיע לבוקר, שילמתי על המיטה באכסניה. הייתי צריך לשים את עצמי בסדר. השמלה בחרה בצבע שחור קלאסי, לבושה במשאית ולשים שפתיים גזר. דניס על פוטוססיה אמרה גוון זה הולך לשיער החום העבה והנמשים המתפוררים על אדם יפה. דרך אגב, כי הם נראו לי שאני לא יפה.

    בסוכנות חיכיתי לי, הציע קפה. ילדה נחמדה שאלה אותי שאלות, ניסיתי לענות עליהם. אבל חייכתי יותר נבוך, ואז הצלם עשה כמה תמונות. לאחר מכן, היתה תקשורת עם אנשים אחרים, זה אפילו אפשר לדבר עם הבנות שעבדו שם לא היו עוד השנה הראשונה. הם אמרו לחכות לשיחה ועד שתעזוב במוסקבה.

    בסוף השבוע צילצל השיחה, הם אמרו שאני בא עם כל הדברים שלי. היה לי רק שקית וארנק ריק, הכסף נשאר רק בדרך חזרה. המנהל אמר שאני יוצא, והביא אותי לסטייליסט. הם אמרו שהם ישנו את התספורת והציעו לחשוב על פסאודיממים. השיער נצבע מחדש בצבע הג'ינג'י לוהט, עשה קעקוע וגבות שפתיים. יצאתי ואמרתי שאני אליס עכשיו.

    בערב הייתי מכיר את כל הכללים, חוזה נמשך. וגם נשאו בדירה שבה חיו נערה אחרת על ידי הסוכנות. הסמוך התברר להיות בלונדינית חברתית עם שם יפה. שבוע לאחר מכן היתה מינוי ראשון עם סגן שצריך לבקר באירוע על פתיחת מרכז הכושר. בסוף הערב עזבתי את נהג הסוכנות, הנערות אסורות להשאיר לקוחות, אם זה לא נכתב בחוזה השירות. באותו ערב קיבלתי את המשכורת הראשונה שלי - 500 דולר ומנוי למועדון ספורט עילית, בפתיחתו הייתי נוכח. אז הוא התחיל את חיי היוקרה שלי.

    במוסקבה עברתי לבסוף, לקחו תעודות האוניברסיטה, עובר דרך אוניברסיטת הון המפורסמת. אני עובד 3 שנים בסוכנות ליווי זה, אני גר שוב עם בלונדינית שיק שלי. כמעט כל יום אני הולכת לתאריכים עם גברים מפוארים, אני מקבל מתנות וביטענות. החיים שלי הפכו לסיפור פיות, אני אליס אמיתית, שפעם רצתה אחרי ארנבון לבן. כמובן, זה מטאפורה, אבל משהו שאני יודע, בוודאות - החיים שלי השתנו באופן דרמטי לטוב.

    הבנות אינן מפחדים ללכת לסוכנות הליווי, זו הזדמנות טובה לשנות את חייך ולהיות חתיכת מטרופולין מוצלחת. אל תבזבז את השנים הטובות ביותר שלך בפחדים ודעות קדומות. בסוכנות האמיתית, תילמד לפגוש אותך! תאמינו, זה מאות פעמים גבוה יותר מאשר המשכורת הרגילה שלך!

    Просмотров: 92 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar