13:32
איך עושים עיסוי אירוטי

הצעד הראשון הוא לוודא שאתה נמצא במקום בטוח ופרטי. אתה יכול לעשות זאת על ידי נעילת הדלת, כיבוי הטלפון ועמעום האורות.

לאחר מכן, אתה צריך להתפשט ולהיות עירום. חשוב ששניכם תרגישו נוח אחד עם השני כי זה יעזור לחווית העיסוי שלכם. ודאו שיש לכם שמן לשימון, מגבת לעצמכם או לבן הזוג לשכב עליה לאחר העיסוי וקצת מוזיקה לבחירתכם ברקע.

עיסוי ארוטי הוא סוג של עיסוי חושני המתמקד באזורים הארוגניים ובאיברי המין. זה יכול להיעשות על ידי מעסה מקצועי או על ידי בן הזוג.

ישנן דרכים רבות לעשות עיסוי ארוטי. אתה יכול להשתמש בשמנים, קרמים או קרמים כדי להפוך אותו למהנה יותר. אתה יכול גם להשתמש בנוצות, קוביות קרח ודברים אחרים לתחושות שונות.

הכי חשוב ששניכם תהנו מזה!

עיסוי טוב הוא דבר נפלא. זה מספק תחושת רגיעה ורווחה, ויכול לעזור להפיג מתחים בגוף. אבל ישנם סוגים רבים ושונים של עיסוי, כאשר חלקם חושניים יותר מאחרים. עיסוי ארוטי הוא סוג כזה.

עיסוי ארוטי יכול להיות דרך מצוינת לחקור את הרצונות שלך, או להכיר למישהו אחר את שלהם. זו גם הזדמנות לשני אנשים להתחבר ברמה עמוקה יותר, דרך מגע ואינטימיות.

הצעד הראשון במתן עיסוי אירוטי הוא הגדרת מצב הרוח כראוי - וודא שאתה במקום נוח ופרטי, עם הרבה מקום גם לך וגם לבן הזוג שלך. ואז הדליקו כמה נרות או קטורת אם תרצו - שמנים ארומתרפיים טובים גם לקביעת מצב הרוח!

המוקד של מאמר זה הוא על התרגולים והטכניקות המשמשות בעיסוי אירוטי.

המאמר נוגע גם בסוגים השונים של עיסוי אירוטי, מה לעשות לפני עיסוי אירוטי, וכיצד להבטיח שיהיה לך טוב.

חלק זה מספק כמה טיפים לביצוע עיסוי ארוטי.

עיסוי הוא סוג של עבודת גוף שבה המטפל משתמש בידיים ובאצבעותיו כדי לתמרן את הגוף. עיסויים הם דרך מצוינת לעזור לאנשים להירגע, להפיג מתחים ולהרגיש מחוברים יותר לגופם. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Nahariya.php

כאשר זוגות מעסים זה את זה, זו יכולה להיות דרך אינטימית להתחבר עם בן הזוג שלך ברמה עמוקה יותר. זו גם יכולה להיות הזדמנות לשני האנשים ללמוד יותר על הגוף של זה ומה הם אוהבים מבחינה מינית.

כל אדם הוא שונה וכל עיסוי צריך להיות מותאם אישית לצרכיו. לדוגמה, אם יש לך דלקת פרקים בידיים או בפרקי הידיים, ייתכן שלא יהיה לך רעיון טוב לעשות עיסוי רקמות עמוק על הגב של מישהו אחר.

Просмотров: 46 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar